Julekjole

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Har dere funnet ut hva dere skal ha på dere på julaften?
Det er så klart ikke en selvfølge at man skal ha kjole, men jeg er på jakt etter en kjole uten hell.. Finner ingenting jeg liker!! Vi er heldig sånn sett at vi ikke har stor mage til jul, så vi kan gå i omtrent hva som helst..
Men om jeg er like oppblåst på den siden som nåå burde jeg virkelig ha en løs kjole..

Kriteriene mine er at den skal være svart, enten lang eller over knærne og løs rundt magen..

Kjøpe en svart basic kjole fra iis of norway i går. Den er er litt oversiced av seg, spesielt over magepartiet. Satser på at den skal passe fint til jul og lenger ut i graviditeten :)

Har tenkt å kjøpe en fin lang tunika og tights, liker ikke strømpebukser, eneste jeg tenker på når jeg går med det er når det passer seg å ta dem av, eller kunne skifte, så tenker å ha sorte myke tights og en løssittende tunika, liker de som er litt A formede, men har heller ikke funnet noe enda :-)

Så langt som hva jeg skal ha på på juleaften har jeg ikke kommet enda! :p tenker at jeg må se an magen litt. Men ikke utenkelig at jeg ender opp med tights og tunika. Løst og ledig og plass til masse god mat! :D

Føler jeg har sett over alt. Noen som har noen nettsider med stort utvalg, utenom de vanligste som nelly, zalando etc?

Jeg kjøper som oftest 50-talls kjoler, men de er såpass trang i livet at i år må jeg gå for noe annet..

Jeg har sett en reklame fra kaphal og der viser de noen paljett-kjoler, enten med sølvpaljetter eller sorte. Jeg synes de ser litt fine ut, men vet ikke helt hvordan formen på dem er, om de er trange eller sitter litt løst og om jeg synes de er like fine i virkeligheten :) Jeg må nesten gå å prøve når formen er litt bedre :)

Jeg syns sånn her slags kjoler er fine på gravide:
Vis vedlegget 145193
Håper å finne noe tilsvarende. Jeg vil ha trekvartarm og lengde ca til kneet.
Den var fin :) kommer selvfølgelig an på kroppen til den gravide, jeg hadde nok ikke sett så lekker ut i en slik en :p #stappajulepølse :oops:

Den var fin :) kommer selvfølgelig an på kroppen til den gravide, jeg hadde nok ikke sett så lekker ut i en slik en :p #stappajulepølse :oops:
Hihi, det finnes mindre åletrange varianter også da! Syns sånn der wrap waist-kjoler også er fine på gravide.

• Liker
Reactions: BMC
Spent på om jeg kan ha på bunaden, eller om den blir for trang (vi går i bunad på julaften, vi:))

Hvis ikke vil nok jeg også han en sort/rød kjole med 3/4 eller lange ermer og ca til knærne.

Flott om den kan brukes senere på jobb!

Hvis en kjole jeg allerede har passer, er jo det best, vi får se:)

Hehe jeg kom til å tenke på det nå når min mor ringte å ville spandere årets julekjole på meg, hehe
Fortsatt mammas lille jente vettu, selvom jeg snart er 30! Haha
Tror man alltid forblir mammas jente uansett hvor gamle vi blir:) og det gjelder vel våre egne barn også :) vi kommer vel alltid til å se på dem som barna:):)

Jeg er litt usikker, jeg finner aldri noen klær som er pene :p men men jeg har lånt en litt tettsittende kjole av søstra mi tidligere, mulig jeg bruker den i år! :) den har litt typ rysjer, og er ganske fin egentlig! :) svart med en skulder :)

Jeg skal innom B-young og prøve en av de kjolene fra Kaffe! De har sånn innsnevring på den ene siden av kjolen, som gjør at jeg får fine former og ser slankere ut! :D Har den i svart, men så de hadde den i turkis for litt siden. Oooog størrelsene er supre! (Fr. Noen-kilo-ekstra = lykkelig!)

Vi skal være hjemme hos oss. Bare mannen min, svigermor og meg. Er en overhengende fare for at det blir joggebukse her :p iallefall etter middag :p :p

Back
Topp