Julekjole som er litt romslig...

Vi har tradisjon med samboerens familie 1.juledag hvert år. Og alle pynter seg med flotte kortet eller lange kjoler i sort eller rød.
Men siden jeg nå har begynt å få skikkelig mage, og vi ikkr har helt tenkt å fortelle til de enda(allså tanter og onkler ol), så vil jeg ha en kjole som er fin, går til knea i sort og er litt vid på magen. Noen som vet hvor jeg kan gå hen?? :D
 
B-young har en fra merket "kaffe" som er veldig fin på en litt rundere mage, med drapering i siden. De hadde også en fin fra Floyd.

Mango, Warehouse London og Oasis hadde også flere fine kjoler forrige dagen, med plass til mage :)
 
Sånne 50-tallskjoler med litt høyt liv, kanskje de kan skjule magen litt?
F.eks denne fra kjoledamen.no, de har mange flere også ...
49909_H_R_London_-_Sort_blomst_2.jpg

Eller blir det bare tydeligere at man har litt mage da?

Men finnes det ikke noe sånn hold-inn-greier man kan ha på? Korsett, kanskje?
 
Last edited:
Sånne 50-tallskjoler med litt høyt liv, kanskje de kan skjule magen litt?
F.eks denne fra kjoledamen.no, de har mange flere også ...
49909_H_R_London_-_Sort_blomst_2.jpg

Eller blir det bare tydeligere at man har litt mage da?

Men finnes det ikke noe sånn hold-inn-greier man kan ha på? Korsett, kanskje?
Dette er tøffe kjoler, alltid ønsket meg en slik :D men tror magen blir litt mere synelig? :)

Jeg var på julebord i slutten av november, og da kjøpte jeg meg hold in strømpebukse, slik at jeg skulle få på meg kjolen jeg hadde. Den kvelden fikk jeg blødninger, vet ikke om det er tilfeldig, eller om alt ble bare for stramt. Ikke sikkert det har noe med den å gjøre heller. Men tør ikke bruke det mere nå mens jeg er gravid :p sluttet å blø etter jeg tok de av, og da kom det bare litt dagen etter. Så aner ikke! Men skal nok finne noe som passer ;)
 
Sånne 50-tallskjoler med litt høyt liv, kanskje de kan skjule magen litt?
F.eks denne fra kjoledamen.no, de har mange flere også ...
49909_H_R_London_-_Sort_blomst_2.jpg

Eller blir det bare tydeligere at man har litt mage da?

Men finnes det ikke noe sånn hold-inn-greier man kan ha på? Korsett, kanskje?
Har to tre kjoler fra kjoledamen...ble nesten fristet til å prøve en av de på for å se om de skjulte eller fremhevet nå haha har for mye på kroppen og mener å huske de skjulte endel men lenge siden jeg har brukt de...synd for de er så fiiine.
 
Har to tre kjoler fra kjoledamen...ble nesten fristet til å prøve en av de på for å se om de skjulte eller fremhevet nå haha har for mye på kroppen og mener å huske de skjulte endel men lenge siden jeg har brukt de...synd for de er så fiiine.
De er kjempe fine de kjolene, skal virkelig ha meg en slik etterhvert uansett jeg og :)
 
Dette er tøffe kjoler, alltid ønsket meg en slik :D men tror magen blir litt mere synelig? :)

Jeg var på julebord i slutten av november, og da kjøpte jeg meg hold in strømpebukse, slik at jeg skulle få på meg kjolen jeg hadde. Den kvelden fikk jeg blødninger, vet ikke om det er tilfeldig, eller om alt ble bare for stramt. Ikke sikkert det har noe med den å gjøre heller. Men tør ikke bruke det mere nå mens jeg er gravid :p sluttet å blø etter jeg tok de av, og da kom det bare litt dagen etter. Så aner ikke! Men skal nok finne noe som passer ;)

Oi! Høres ikke ut som sånne er noe lurt å bruke da, ut fra det du forteller.
 
Oi! Høres ikke ut som sånne er noe lurt å bruke da, ut fra det du forteller.
Jeg spurte jordmor i går, og hun sa at hun viste ikke helt om det var de eller ei. Men hun anbefalte å ikke bruke de hold in når man er gravid, bga at det presser veldig. Jeg var jo veldig tidlig i svangerskapet og, så er litt rart. Men jeg kommer kun til å bruke de igjen etter jeg har født :) men Gud å det er drømme strømpebukser, elesker de! Alle kjolene passer med den :D
 
Har hvert å tittet litt rundt, men finner ingen som magen ser litt normal ut :p

Men vi skal ut i morgen også, så får gå i ett annet kjøpesenter å se der. Har egentlig veldig lyst på sort kjole med blondearmer ol, men har bare funnet slike som er helt trange. :)
 
Back
Topp