Magen er virkelig poppet, og begynte plutselig å tenke på at jeg trenger kjole til jul (og julebord). Har sett litt på nett, men syns det er så vanskelig! Hva går dere for, dere som også har fått mage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg likte veldig godt den med paljetterEndte opp med å bestille flere fra HM også heller sende tilbake det jeg ikke passer/vil ha. Kjøpte disse 3:
Vis vedlegget 447314
Vis vedlegget 447315
Vis vedlegget 447316
De to øverste kjøpte jeg ogsåEndte opp med å bestille flere fra HM også heller sende tilbake det jeg ikke passer/vil ha. Kjøpte disse 3:
Vis vedlegget 447314
Vis vedlegget 447315
Vis vedlegget 447316
Så fineEndte opp med å bestille flere fra HM også heller sende tilbake det jeg ikke passer/vil ha. Kjøpte disse 3:
Vis vedlegget 447314
Vis vedlegget 447315
Vis vedlegget 447316
De var fine! Likte spesielt godt den i midten! Fortell gjerne hvordan den er på når du får denEndte opp med å bestille flere fra HM også heller sende tilbake det jeg ikke passer/vil ha. Kjøpte disse 3:
Vis vedlegget 447314
Vis vedlegget 447315
Vis vedlegget 447316
Det skal jeg! Er spent selv. Mulig jeg beholder 2, hvis de ser fine ut på. Ser for meg den med paljetter på typ julebord, men på julaften med en 1,5 åring som helst sitter på fanget så høres det litt ubehagelig ut for hamDe var fine! Likte spesielt godt den i midten! Fortell gjerne hvordan den er på når du får den
Den så skikkelig fin ut da! Jeg er så lav, så er vanskelig med lange kjoler. Men absolutt nydelig!Kjøpte denne i en større størrelse og fikk levert i dag. Satt fint, behagelig og god plass til en større mage til julaften. Ikke den typiske julerøde, men absolutt fin! Vis vedlegget 447692
Er ikke så høy selv (164) og ble absolutt ikke for lang. Vil bli litt kortere når magen kommer seg jo takk for det! Har du funnet en passende kjole til julaften?Den så skikkelig fin ut da! Jeg er så lav, så er vanskelig med lange kjoler. Men absolutt nydelig!
Fikk de i dag, og fikk prøvd. Blir å ta vare på den med paljettene, for den var veldig fin på, og faktisk mye mykere enn jeg hadde trodd! Blir å ha den til julebord da, så blir det det røde 2-delte settet på julaften, for det var også helt nydelig å ha på!De var fine! Likte spesielt godt den i midten! Fortell gjerne hvordan den er på når du får den
Jeg er 158 Det ble det røde 2-delte settet til julaften. Så utrolig deilig på! Også ble den røde paljettkjolen til julebord og lignendeEr ikke så høy selv (164) og ble absolutt ikke for lang. Vil bli litt kortere når magen kommer seg jo takk for det! Har du funnet en passende kjole til julaften?
Fant noen gode på lindex. Husker ikke helt hva den hette daTips til god gravid-strømpebukse?