Julekjole for gravide

Stinemor93

Glad i forumet
Junibollene 2023
Aprilspirene 2025
Magen er virkelig poppet, og begynte plutselig å tenke på at jeg trenger kjole til jul (og julebord). Har sett litt på nett, men syns det er så vanskelig! Hva går dere for, dere som også har fått mage? :smiley-ashamed005

Tror jeg skal prøve meg på en careless kjole. De ser ut til å ha god plass til mage.

De var fine! Likte spesielt godt den i midten! Fortell gjerne hvordan den er på når du får den :)
Det skal jeg! Er spent selv. Mulig jeg beholder 2, hvis de ser fine ut på. Ser for meg den med paljetter på typ julebord, men på julaften med en 1,5 åring som helst sitter på fanget så høres det litt ubehagelig ut for ham :wtf:

Den så skikkelig fin ut da! Jeg er så lav, så er vanskelig med lange kjoler. Men absolutt nydelig!
Er ikke så høy selv (164) og ble absolutt ikke for lang. Vil bli litt kortere når magen kommer seg :joyful: jo takk for det! Har du funnet en passende kjole til julaften?

De var fine! Likte spesielt godt den i midten! Fortell gjerne hvordan den er på når du får den :)
Fikk de i dag, og fikk prøvd. Blir å ta vare på den med paljettene, for den var veldig fin på, og faktisk mye mykere enn jeg hadde trodd! Blir å ha den til julebord da, så blir det det røde 2-delte settet på julaften, for det var også helt nydelig å ha på!

Er ikke så høy selv (164) og ble absolutt ikke for lang. Vil bli litt kortere når magen kommer seg :joyful: jo takk for det! Har du funnet en passende kjole til julaften?
Jeg er 158 :) Det ble det røde 2-delte settet til julaften. Så utrolig deilig på! Også ble den røde paljettkjolen til julebord og lignende :)

Jeg kjøpte denne i en størrelse større enn før graviditeten. Er 167 cm og kjøpte i M. Den er billig (299,-) og har en del stretch så den satt seg fint over magen. IMG_5789.pngIMG_5790.png

Back
Topp