A Ainaa Blir kjent med forumet 28 Des 2005 #1 Hei,var litt nysjerrig på når vinnerne av julekalenderen her på babyverden blir trukket og annonsert?
Hei,var litt nysjerrig på når vinnerne av julekalenderen her på babyverden blir trukket og annonsert?
pebbles Gift med forumet 28 Des 2005 #2 Slik jeg har forstått det får vinnerene beskjed pr. mail. Så har du ikke hørt noe har du antageligvis ikke vunnet du heller..[:'(]
Slik jeg har forstått det får vinnerene beskjed pr. mail. Så har du ikke hørt noe har du antageligvis ikke vunnet du heller..[:'(]
x1xTrine6 Gift med forumet 28 Des 2005 #4 Jeg har heller ikke hørt noe... Er drit skuffa og kommer ikke over det[:(].... off.. he he
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 28 Des 2005 #5 ORIGINAL: pebbles Slik jeg har forstått det får vinnerene beskjed pr. mail. Så har du ikke hørt noe har du antageligvis ikke vunnet du heller..[:'(] Blir spennende å komme hjem og sjekke mailen, da[;)]
ORIGINAL: pebbles Slik jeg har forstått det får vinnerene beskjed pr. mail. Så har du ikke hørt noe har du antageligvis ikke vunnet du heller..[:'(] Blir spennende å komme hjem og sjekke mailen, da[;)]