Julekalender

jenny77

Forelsket i forumet
De siste årene har jeg lagd kalender selv, med aktiviteter istedenfor små pakker og ting. Jeg planlegger nå hvordan dette årets desember vil bli, men jeg har tre dager igjen hvor jeg ikke aner hva jeg skal finne på!!

Jeg har både jule-relaterte aktiviteter (bake pepperkaker, pynte huset, grøt til nissen osv) og ikke-julerelaterte aktiviteter (filmkveld, ut å spise, dra på badeland osv)

Noen som kan hjelpe meg??

Barna mine er ni og tolv år.. [:)]
Litt kjedelig med billedlotto da hehe, men vi har en kveld med brettspill da, så det var ikke noe dårlig forslag[:D]

ORIGINAL: JeaniJoh

De siste årene har jeg lagd kalender selv, med aktiviteter istedenfor små pakker og ting. Jeg planlegger nå hvordan dette årets desember vil bli, men jeg har tre dager igjen hvor jeg ikke aner hva jeg skal finne på!!

Jeg har både jule-relaterte aktiviteter (bake pepperkaker, pynte huset, grøt til nissen osv) og ikke-julerelaterte aktiviteter (filmkveld, ut å spise, dra på badeland osv)

Noen som kan hjelpe meg??

Så lurt!!! Denne type kalender skal jeg huske på neste år [:)] Pakkene til dette året er allerede handlet inn, men likte denne ideen [:D]

kjempelurt!![:)]
kino?
male med glass maling på klart glass,til telys
bake boller
bake julekaker/konfekt

sorry litt dårlig med ideer..[;)]
jeg har blanding i år,pakke og aktivitets kalender[:)]

Lage pepperkakehus! [:D] Kan jo bli et helt prosjekt det; tegne forslag til hvordan det skal se ut, lage mal, bake selve hus-delene, sette de sammen og så pynte såklart! [;)]

Edit: med "hus" så tenker jeg også på slott, "kråkeslott", fantasibygninger, eller en liten utedo, hehe.

Back
Topp