Julekalender

Love4two

Forumet er livet
I år skal Thea få julekalender med små pakker, for første gang [:)]
Men jeg finner ikke noen fine kalendere og ikke klarer jeg helt å finne p¨å noen gode ideer på hvordan lage en.
Hvordan gjør dere det?

Har kjøpt fra panduro. En pakke hvor alt følger med. Klipper og limer selv etter oppskriften.
Har bestilt pittesmå røde poser som er fra 1 til 24 som jeg henger på kalenderen.

Gleder meg til å begynne.

Tror det var i en Europris-katalog jeg så noen fine her om dagen.

Erik har kalender som svigermor har brodert [:)]

Lurer på om jeg skal kjøpe en legopakke og dele opp i år- han er veldig opptatt av lego for tida [:)]

de har noen flotte på jernia her!! en lang nisse med 24 lommer...og en lignende på kid![;)]

satt og søkte litt rund på nettet her nå.
denne syntes jeg var litt søt, men vet ikke om jeg klarer å sette meg ned og sy noe sånt nå..
siden den er i filt tar det ikke så langt tid som om den skulle vært laget i andre tekstiler.
må tenke litt på dette

tittet i Kid avisen nå og så den nissejente kalenderen. den er søt, men lurer på om jeg synes den er litt stor... [8|]
gruble gruble videre [:)]

Tror det var de på Jernia jeg tenkte på -ikke Europris.

Går jo an å gjøre det enda enklere da- henge opp en hyssing eller annen snor med 24 klesklyper og henge på sånne kalenderposer man får kjøpt i bokhandel/nille osv.

Evt lage pakker,nummerere og legge i en stor glassbolle e.l [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Går jo an å gjøre det enda enklere da- henge opp en hyssing eller annen snor med 24 klesklyper og henge på sånne kalenderposer man får kjøpt i bokhandel/nille osv.

så smart!!![:)]
i en sånn fiskeglassbolle! så dekorativt det hadde blitt da!![:D]
pakke inn i f.eks. gråpapir, og ha røde bånd på![:)]
vi har en som svigermor har brodert...sånn heeelt vanlig med nisse på, og 24 tall med ringer til å henge pakkene i...

.. Mange fine å velge mellom gitt!

ORIGINAL: *SommerMamma*

ORIGINAL: FjerneErna

så smart!!![:)]
i en sånn fiskeglassbolle! så dekorativt det hadde blitt da!![:D]
pakke inn i f.eks. gråpapir, og ha røde bånd på![:)]
vi har en som svigermor har brodert...sånn heeelt vanlig med nisse på, og 24 tall med ringer til å henge pakkene i...

Ja det hadde jo blitt søtt og veldig julete da [:)]
I en stor glassbolle med en rød sløyfe rundt åpningen [:)]

Har begynt på galskapen jeg nå da [:D] Klippet ut små røde sokker i filt så får vi se om jeg blir feridg til denne julen [:D][:D][:D]

Skal se om de ikke har en snor med klyper på eller noe sånt på Nille til å henge dem opp. Vet ikke hvor jeg skal henge dem enda heller så kanskje jeg skal finn ut at det først [8D]

Skal ta bilder etterhvert [;)][:)]

Back
Topp