julekalender...

*solstråle i august*

Elsker forumet
jeg tenkte å kjøpe noen små gaver i julekalender til samboeren og markus, men kreativiteten er lik null for tiden!! Hva slags småting kan man kjøpe til samboeren ?

markus blir vel ikke like vanskelig...

hva har dere kjøpt dere som har laget kalender?

Jeg har kjøpt eks : batterier,oppvaskekost,snop,vært på kondomeriet å kjøpt div småsaker som olje,glidemiddel osv [:D] Vi ska ha 12 pakker hver,så den 24 får vi jo ring på fingeren de kostet jo 5000 kr så det er julegaven til oss begge i år [:)]

[:D] du mangler ikke akkurat kreativitet!

takk for tips!

gratulerer, peeene ringer dere har kjøpt altså!

Hmm..*tenketenke*

Nå vet ikke jeg hva han liker, men her er no noen forslag..: verktøy, sokker, godteri, en brent-CD med musikk han liker... *tenkelittmer*

vi har også annenhver dag. jeg har kjøpt flaxkalender i første så masse pastiller , slips, verdens beste pappa hankle.. har noen pakker igjen..

Vi gjør ikke sånn vi, vil veldig gjene men sambo er ikke vant til det!

ORIGINAL: Maliya

Vi gjør ikke sånn vi, vil veldig gjene men sambo er ikke vant til det!

en gang må være den første [;)]

vi er ikke vant til det vi heller, men tenkte at nu som vi har fått en baby, og jeg vil at han skal bli oppvokst med det, så ville jeg gjerne starte med det, visstnok første gangen her og! [:D]

Skal lage pakke kalender til samboeren min jeg også. Her fikk jeg noen fler tips [:D] Har ikke kommet så langt jeg.
Men har kjøpt to kjøleskap magneter med tekst(notabene) , "jojo" faktisk, mocca sjokolade fra apoteket, blistex(sånn leppekrem ting).  Ikke kommet lenger, men kondomeriet skal jeg innom og kjøpe noe stæsj.   Og den 1.des. skal han få sånn juleflax kalender [:D]

Back
Topp