Julekalender

Jeg og mannen får alltid hver vår Flax-kalender av svigers. I år kjøpte de også Haribo godterikalender til datteren vår. I tillegg har jeg laget pakkekalender med julesjokolader til henne. Jeg visste ikke at de hadde tenkt å kjøpe kalender til henne for i utgangspunktet synes jeg det holder med én kalender.
 
Vi har fått en flaxkalender av mamma og så har kjæresten kjøpt en tekalender til meg. Rekker ikke drikke te hver dag, men da har jeg to en dag da.. :p :)
 
Vi fikk en stor å en liten flax fra mora mi. Å så har gubben en dumle å æ har en sjokoladekalender m 30 luka. For det e 6 halvdagsluka å [emoji23]
f8fdba8c2f67c63933aca792902cec24.heic
 
I år har vi bare en felles flax kalender. Har alltid fått pakkekalender, men i år kunne jeg ikke brydd meg mindre. Har ikke peiling hvilken dag/dato det er uansett
 
Mannen og jeg har hver vår sjokoladekalender. Sånn enkel, vanlig. Så tar vi det heller igjen med skikkelig julestrømpe på julaften :) :)
 
Jeg har vanja blixs strikke kalender, strikker litt hver dag og på julaften skal jeg ha en ferdig koft[emoji5] spørs om den ikke blir ferdig før etter jul[emoji13] en stykk frøken som skal ligge i arma helle tiden :)
 
Vi har hver vår og en felles flaxkalender som vi hae fått av mødrene våre :) Har pleid å lage ølkalender til mannen, men for to år siden endte han med å gi bort til kompiser på besøk, så da gadd jeg ikke mer :p
 
Her ble det flax kalender til meg og sambo. Jentene fikk en godterikalender og en kalnder med litt hårpynt, armbånd etc i hver. Henholdsvis my litle pony kalender og prinsesse sofia kalender.
 
Back
Topp