Vidorra Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ 3 Des 2015 #41 Svirre82 skrev: Jah.. Helt enig. Men han ble så overrasket da han også fikk kalender, tror han ble litt rørt. Herlig å se altså!! Klikk for å utvide … Jaa!!! Klart det var. Nå fikk jeg lyst til å gjøre det for min kjæreste også, men det får vel bli til neste år det
Svirre82 skrev: Jah.. Helt enig. Men han ble så overrasket da han også fikk kalender, tror han ble litt rørt. Herlig å se altså!! Klikk for å utvide … Jaa!!! Klart det var. Nå fikk jeg lyst til å gjøre det for min kjæreste også, men det får vel bli til neste år det
alvvays Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019 3 Des 2015 #42 Jeg har Smarties-kalender og mannen har Johan Bülow lakriskalender. Også har vi fått Flaxkalendere av svigers.
Jeg har Smarties-kalender og mannen har Johan Bülow lakriskalender. Også har vi fått Flaxkalendere av svigers.
Lykke 3 Elsker forumet 3 Des 2015 #43 Vidorra skrev: Det var en hyggelig gest. Da ble hun nok veldig glad Klikk for å utvide … Ja hun ble kjempeglad
Vidorra skrev: Det var en hyggelig gest. Da ble hun nok veldig glad Klikk for å utvide … Ja hun ble kjempeglad
•Ellibelli• Gift med forumet 3 Des 2015 #44 Vidorra skrev: Haha! Det kan du ikke risikere. Må bli en til hver da Klikk for å utvide … Nei! hihi!