Julekalender

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva har dere tenkt når det gjelder julekalender til de søte små?

Hadde egntlig ikke tenkt å gi han, men samboer har kjøpt en sjokoladekalender til 9,50 til han :p

Ska kjpe en pakke duplo å pakke inn. ;)

Vi har og 10 kr kalender både til Trygve og pappan ;) Tror han kommer til å syntes det er spennende å åpne den.. Akkuratt som det er spennende med 1 skje og bare 1 skje tran om morgenen som både mamma og pappa ;)

Har kjøpt litt hårspenner og duplo og sånt som jeg deler opp og pakker inn :)

Han får pakkekalender fra pakkenissen ( bestemoren sin) er selv vokst opp med det :)

Har kjøpt playmo sin til barn fra 1 1/2år

Eg vokste opp med pakkekalender, dvs, mamma pakket inn småting som vi ønsket oss og la en ting i hver sokk.. Den var hjemmelaget og eg elsket den.. Så eg har gått i gang med et prosjekt med å brodere en kalender til mini...

Eg vokste opp med pakkekalender, dvs, mamma pakket inn småting som vi ønsket oss og la en ting i hver sokk.. Den var hjemmelaget og eg elsket den.. Så eg har gått i gang med et prosjekt med å brodere en kalender til mini...
Her blir det pakkekalender når han er eldre og forstår det.

Blir sing sang julekort/juleaktiviteter og litt småting som lekedyr, klistermerke, rosiner, frukt, sukkerfritt godteri etc:)

Jeg tenkte han var litt liten,men mannen kjøpte playmo kalender i dag :-)

Blir sjokoladekalender til 10 kroner og aktivitetskalender sammen med broren. Broren har fått Star Wars legokalender.

Sjokoladekalender til 10kr

Jeg synes han er for liten i år, men blir nok kalender neste år :)

Vi venter med kalender til neste år.

Pakkekalender:-) fikk i fjor også siden storesøster fikk,da var det mest smoothier d gikk i.I år blir det ca likt :-)

En sjokolade kalender får ho her :)

Back
Topp