Julekalender:)

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Har lenge tenkt at det ikke er vits med julekalender til en 2 åring. Da hu hadde bursdag i september så jeg jo at hu ikke brydde seg så mye om å pakke opp gaver, osv. Tror hu egentlig er fornøyd med det hun har;) lager dere kake der til 2 åring? Tenkte litt på godteri kalender, men det er kansje litt mye av det gode..;) sånn Barnetv kalender med bilder i tror jeg ikke er så mye vits.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en på snart 2,5 år, men tror jeg drøyer det til neste år hvertfall. Blir nok gaver i desember uansett, han kommer sikkert også til å få litt gaver i forbindelse med barselbesøk tenker jeg :)

Min har alltid vert gla i sjokolade, så her pakka jeg inn en liten sjokoladebit når han var liten! Dagens høydepunkt!

Hva med bare en sjokoladekalender da? :)

Min gutt er da 20måneder, han får pakkekalender, men det er jo også fordi at eldste på 6 år får :) men jeg synes jo det er så koselig med pakkekalender, og har en hjemmelaget som jeg laget til min sønns tredje jul, den finner vi frem hvert år :D så vet ikke hvem som synes det er kjekkast :p

Jenta vår er 2,5 år og hun skal ha pakkekalender. Her blir det bare småtteri da, men hun synes det er veldig stas. Hun hadde i fjor også, og til og med da syntes hun det var veldig morsomt å hente seg en liten pakke på kalenderen hver morgen. Så jeg gleder meg veldig til å både lage kalender til henne, og til å se hvor stas hun synes det er :)

Gutten vår er 2 år og han skal få pakkekalender... Litt usikker på hva det blir i den ennå, da. I fjor fikk han en brio togbane - altså én del hver dag til det til slutt var en hel bane. Var kjempestas, han løp inn på stua for å åpne pakken om morgenen, så dro han med faren inn på soverommet for å leke med tog etterpå. Hver dag i hele desember. Vi kjøpte ikke julegave, da - fant ut at kalenderen var nok fra oss, og at han kom til å drukne i gaver på julaften uansett ;)

Her blir det pakkekalender :) Har en jente på 4 år og en gutt på 20 mnd så føler det er enklest og ikke minst koseligere med pakkekalender. Men vurderer på om de skal få pakke annenhver gang, flere som gjør det? Eller får de hver sin kalender? :p

Back
Topp