Julekalender

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Dere som bare har ett barn; har dere tenkt til å ha julekalender til dem? Føler lille er aaalt for liten, men det hadde jo vært skikkelig koselig å lage kalender til han :p

Dere med fler, hva tenker dere å gjøre? :)
 
Jeg skal ikke ha til lille. Store L fikk da han var 2, ble 3 noen mnd etter. Skjønte lite ;) var ikke sååå populært i fjor heller. Tenker nok at i år blir det bra ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Minste får ikke, ingen vits i.. Storesøster fikk første gang i fjor, 3 og ett halvt år :)
 
Vurderer droppe hele kalenderen til alle i år, og heller gjøre en litt større ting hver lørdag/søndag. Tenkte en dag med baking med venner på besøk, en dag i leos lekeland, en gang på kino og den siste lørdagen/søndagen vet jeg ikke enda..

Synes jula handler mer om å være sammen, enn å bare få enda mer de ikke trenger.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Vurderer droppe hele kalenderen til alle i år, og heller gjøre en litt større ting hver lørdag/søndag. Tenkte en dag med baking med venner på besøk, en dag i leos lekeland, en gang på kino og den siste lørdagen/søndagen vet jeg ikke enda..

Synes jula handler mer om å være sammen, enn å bare få enda mer de ikke trenger.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Høres veldig bra ut da :) Har lyst til å gjøre det med lille når han blir 4-5 :) Aktiviteter og ting til det enn bare dill eller godteri :)
 
Vurderer droppe hele kalenderen til alle i år, og heller gjøre en litt større ting hver lørdag/søndag. Tenkte en dag med baking med venner på besøk, en dag i leos lekeland, en gang på kino og den siste lørdagen/søndagen vet jeg ikke enda..

Synes jula handler mer om å være sammen, enn å bare få enda mer de ikke trenger.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi kommer til å ha aktiviteter i vår kalender. Det hadde vi i fjor og. Feks fikk ho pepperkake former, bakedag, Lue, akedag osv.
 
Vi kommer til å ha aktiviteter i vår kalender. Det hadde vi i fjor og. Feks fikk ho pepperkake former, bakedag, Lue, akedag osv.
Vi hadde begge deler i fjor. Pakka inn pepperkakeformer/ kinobill / tegnesaker/ bakekjevle/ puslespill osv :) fikk og type ting som ny tannbørste / tannkrem/ ny lue/ smoothie/ godteri (lørdager) noen småleker innimellom. Men prøvde å tenke økonomisk, og hadde mest ting han hadde fått uansett ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde begge deler i fjor. Pakka inn pepperkakeformer/ kinobill / tegnesaker/ bakekjevle/ puslespill osv :) fikk og type ting som ny tannbørste / tannkrem/ ny lue/ smoothie/ godteri (lørdager) noen småleker innimellom. Men prøvde å tenke økonomisk, og hadde mest ting han hadde fått uansett ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som her. Sokker og sånt. Truser, pysj. Hehe :) litt ting, og litt aktiviteter. morro med kalender når dem er så store! Ho våkna kl 5 hver dag å skulle åpne pakke. Det var kanskje ikke så morro. :| :p
 
Vi hadde begge deler i fjor. Pakka inn pepperkakeformer/ kinobill / tegnesaker/ bakekjevle/ puslespill osv :) fikk og type ting som ny tannbørste / tannkrem/ ny lue/ smoothie/ godteri (lørdager) noen småleker innimellom. Men prøvde å tenke økonomisk, og hadde mest ting han hadde fått uansett ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Mormor har brodert julekalender til jentene så synes de er så pene at de må henges opp. Di får småtteri på hverdagene som de trenger uansett (sokker, blyanter mm) og litt større ting/aktivitet i helgene.
 
Her fikk ikke lillebror i fjor, men i år får han :) Min mor som lager og hun ville så gjerne lage til minstemann og :) Har gardinstang som henges opp på veggen i trappa...hun strikka og tova hjerter som vi putter innpakka gaver i. Blir nok duplo til minsten og barbie til storesøster...kjøper ett sett med noe og deler opp i 24 poser. Noe ekstra på lørdager, lille julaften og julaften :)
 
Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til det i år. Men mulig jeg ender opp med f.eks å kjøpe et duplusett, som Ingrid_84 :) og deler opp. Hu har lite Lego, og kanskje det blir intr for det da :)
 
Tror ikke vi kommer til å lage noe, men det kan jo hende jeg plutselig ombestemmer meg :)
 
Jeg vil i utgangspunktet ikke gi henne kalender enda, men kjenner jeg svigermor rett, så slipper vi ikke unna :p
 
Storebror skal få de dagene han er her, så da kan jeg jo også kjøpe duplo æ pakke inn til M :) genialt :)
 
Back
Topp