julekalender

sjukesøster

Forumet er livet
De er ikke ferdigbroderte, nei... I wish : P 
Mamma bestiller alltid julebroderier der, selvfølgelig for å brodere dem selv ; )

Nei har ikke handlet der :) broderier er ikke no for meg :D hehe

MEN

Jeg har kjøpt DEN stilige julekalender på kremmerhuset.. en hvit planke med 24 kroker til å henge julepakkene på :) gleder meg ihjel til å henge på pakker :)

Eneste som er kjedelig er at samboer skal lage 12 av pakkene for han også vil.. blæh.. jaja.. JEG skal iallefall lage julaften :) 

Jeg kjøpte julekalender der i fjor, måtte brodere selv, men det var jo såååå kooooos! :) Sitte på kveldene mens Iselin sover var så utrolig koselig! :) skulle ønske jeg kunne lage en i år også :) Blei kjempe fin og! - selv om det var JEG som gjorde det, jeg kan jo ikke håndarbeid! :D

Hihi, bestilte en julestrømpe med ole brumm og gjengen jeg (samme som kalenderen)! Gleder meg til å brodere den! Synes også det er så koselig at hun får ting jeg har laget til henne, med navnet hennes og greier :) Blir mer personlig ;) 

Kan ikkje og brodere emoticon e det andre plassa en får kjøpt ferdige slike kalendera til pakka?

jepp---mine tre gull har både kalendere og julestrømper med navn derfra :-) Mora mi som har brodert strømpene og kalenderen til mellomsten, mi tante som broderte kalenderen til eldsten, og JEG har brodert kalenderen il minstemann ;-)

sjukesøster skrev:
Kan ikkje og brodere emoticon e det andre plassa en får kjøpt ferdige slike kalendera til pakka?

Det vet jeg ikke, men jeg kan heller ikke brodere, men du får med alt du trenger og detaljert tegning som det bare er å følge ;) Står til og med hvordan du broderer stingene :) kan du telle så kan du ihvertfall lage den jeg laget ;)

Søstra mi snakket om at ho kunne brodere en adventskalender til Tobias. Men tviler for at det bi i år..

Er enig med Una84, jeg. Dette er ikke vanskelig. Jeg fikk det til jeg også. Alt står forklart ;-)

Una84 skrev:

sjukesøster skrev:

Det vet jeg ikke, men jeg kan heller ikke brodere, men du får med alt du trenger og detaljert tegning som det bare er å følge ;) Står til og med hvordan du broderer stingene :) kan du telle så kan du ihvertfall lage den jeg laget ;)

Dette klarer du Sjukis!
vi heier på deg!

You go GIRL!

Back
Topp