Anjarasoa Glad i forumet 7 Nov 2010 #1 Har en 3 åring i huset.....hva kan jeg ha i posen? Utenom sjokolader eller drops [:)]
Nikita86 Forelsket i forumet 7 Nov 2010 #3 i jenta sin kalender har jeg truser, sokker etc. Ting hun trenger. Også hårstrikk, spenner, fargeblyanter osv [:)]
i jenta sin kalender har jeg truser, sokker etc. Ting hun trenger. Også hårstrikk, spenner, fargeblyanter osv [:)]
H Hege36 Gift med forumet 7 Nov 2010 #4 ORIGINAL: Miss lilla m baby ting som trengs og aktiviteter[;)] Sokker, boxere, tyggegummi, pepperkakebaking, kinobilletter, dra til svømmehallen, tegnesaker, duplo, modelleire.
ORIGINAL: Miss lilla m baby ting som trengs og aktiviteter[;)] Sokker, boxere, tyggegummi, pepperkakebaking, kinobilletter, dra til svømmehallen, tegnesaker, duplo, modelleire.
Kona til ET Forumet er livet 7 Nov 2010 #5 Sånne vaskekluter som er en liten pakke til den har vært i vann, pepperkakeformer eller klistremerker
Sånne vaskekluter som er en liten pakke til den har vært i vann, pepperkakeformer eller klistremerker
L Linemor7 Gift med forumet 7 Nov 2010 #6 Biter av puslespill, noen biter hver dag... Apotek 1 hadde mange kjekke kalendergaver når jeg var der sist, ca 20 kr pr ting.
Biter av puslespill, noen biter hver dag... Apotek 1 hadde mange kjekke kalendergaver når jeg var der sist, ca 20 kr pr ting.