Julekalender var ikke lett gitt..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Heller en utfordring[8D]

Snuppa er skjønner jo ikke at det kun er lov til å ta 1 sjokolade.. så siden vi har kommet hjem, så har hun hyla etter mere sjokolade..

Hvordan gjør dere det med sånne små? Går ikke ann å fortelle henne at det kun er 1 om dagen heller.. hun skjønner jo ikke det...

Tips[;)]?

Sånn var det her i fjor også. Ingen gode tips dessverre[:)]

Gjemme den vekk etter at hun ahr fått en...
nei aner ikek jeg hva dere kan gjøre...

Ble litt skrik her også.. jeg bare gjemte den øverst i kjøkkenskapet og så skrek hun 2 sekunder til før drømmehagen begynte[:D]

Samma her i huset gitt!![8D]

Men eg hengte opp kalendrene høgt på veggen uti gangen, så hu gav opp itte ei lito stond då [:)]

Så ha kalendern utav rekkevidde, og masa hu, forklar da te ne, sjøl om hu kansje ikkje forstår. Å når du har forklart da, så øvesjå masingo, ein gong må hu jo bli lei [;)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Samma her i huset gitt!![8D]

Men eg hengte opp kalendrene høgt på veggen uti gangen, så hu gav opp itte ei lito stond då [:)]

Så ha kalendern utav rekkevidde, og masa hu, forklar da te ne, sjøl om hu kansje ikkje forstår. Å når du har forklart da, så øvesjå masingo, ein gong må hu jo bli lei [;)]

hehe.. men det er så sliiiiiiiiiiiitsomt[8D][:D]

Ja, er sikkert det jeg bør.. bare være konsekvent.. Nå har jeg gjemt den da.. så hun ikke ser den i alle fall[;)]

Tror nok det blir litt lettere å forstå når dagene går og hun bare får en for dagen. Var slik her også idag, men har ikke snopekalender da. Men skulle trekke alle pakkene på en gang. hehe, de er så søte[:D] 2,5 år er snuppa, så rekner med hun forstår mer og mer for hver dag som går når hun bare får en og en.

Åpna den luka hun har spist opp så den står åpen.
Hehe, resten er jo bare et bilde[8D]

Så hun sier: Isse! ( nisse ) og peker opp på den.
Gikk merkelig bra hele greia, blir nok værre imorra når hun ser at det er mer som gjemmer seg i den......

hehe snuppa her var temmelig fornærma idag ja.
låg under bordet og ropte paaaaaakkeeee!!!
men hun skjønner det vel etter noen dager:)

Back
Topp