julekalender tips

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
har dere noen tips til hva jeg kan putte i julekalenderen til mannen min?????? og noen fine sttninger ord jeg kan skrive i hver pakke hver dag???
står litt fast her nå så trenger tips jenter[:D]

Sitter med samme problem selv, vanskelig å finne på noe som han ikke plutselig kjøper selv... Har så langt bare kommet på en ting, det er en Sjokoladekalender (Pondus) som har får i like nr 1.

Jeg er ferdig! Men har juksa litt...annenhver gave er til mannen min og annenhver gave til lillegutt i magen...men da får jo mannen min åpne en hver dag!

Fikk tips av Jordbæret om ølbokser fra ulike land (hvis din kjære er glad i det). Har kjøpt noen sånne, flax-lodd, kaffe, sjokolade, bilblad, boxer, kinobillett, samt lapper med massasje, kyss ++++ [:o][:o] [:D]

Glemte å si at mannen min får en julestrømpe på julaften...har ikke turt å kjøpe innholdet ennå, "noen" kunne jo finne på å spise det opp...[:D][:D]

HA HA HA   ... dere er ikke gode i huet assa

Men sååå søte også da....

Jeg lagde jo med 24 forskjellige øl-bokser ifjor; så iår har sambo sagt at han har høye forventninger og at det ikke kan være dårligere enn ifjor.....[&:] Så da må jeg vel ut med cognac eller noe..... [:o][:o][:o]
Godt han fleipa! For jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre iår... så har ingenting til ham enda!

ORIGINAL: Jordbæret

Jeg lagde jo med 24 forskjellige øl-bokser ifjor; så iår har sambo sagt at han har høye forventninger og at det ikke kan være dårligere enn ifjor.....[&:] Så da må jeg vel ut med cognac eller noe..... [:o][:o][:o]
Godt han fleipa! For jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre iår... så har ingenting til ham enda!

Men du hjalp meg...tusen takk![:D] Og lykke til!

ORIGINAL: ra81

ORIGINAL: Jordbæret

Men du hjalp meg...tusen takk![:D] Og lykke til!

Bare koslig å hjelpe da!!! [:D]
Jeg finner nok på noe!

Han påstår at jeg skal få i år... så det blir jo spennende å se!

Er han oppfinnsom, samboeren din?

Mannen min har sagt at han skal kjøpe til meg i år, men forrige gang vi var inne på  temaet hørte jeg bare "å, faen...!"

Da jeg spurte hva det var, var det selvfølgelig ingenting...

Han kan hvis han vil! Han er flink med sånne små gaver her og der! Men nå er det jo litt verre siden han skal handle 24 gaver!!! Og han har allerede lurt på når han skal få gjort det da!!! [&:]
Så det blir vel kanskej en sånn kjøpekalender med sjokolade til meg!!! [8D]

Back
Topp