Julekalender til store barn

Deltala

Forelsket i forumet
Ho ho ho[:D]..Jeg har en sønn på 13 år, og jeg har laget kalender til han hvert år, men i år er jeg litt i tvil gitt....grunnen til det er at jeg syns det er så innmari vanskelig å finne på småting som han kan ha nytte av. Er jo liksom ikke vits i å kjøpe bare tull og godterier hver dag heller. Ellers blir det jo såå dyrt. Samtidig så syns jeg det er sååå kjempekoselig å lage til han. Noen som har tips til hva en gutt på 13 år kan få i kalenderen uten at det koster skjorta?? Innmari glad for tips altså[:D][:D]..Neste år har jeg vel to å lage til...hi,hi..[:D]

Mine eldste er 9 og 10...og synes det fortsatt er sååå kjekt å få pakkekalender.Blir vel at jeg også i år lager til de...men har jo 3 og kjøpe til, så kan jo ikke slå meg selv konkurs for å fylle den opp. Har pleid å gi de alt i fra små penger, blyanter ol, viskelær, snop når det er helg, dele opp en liten legopakke over noen dager, hårpynt til jentungen...masse dill og småting...Nå har jeg jo de 3 eldste bare hver oddetallsuke da, så blir jo ikke alle dagene før jul jeg trenger å kjøpe noe da (de får bare når de er hos meg)

Brennevin og røyk, sier gubben![:D][:D]

Har sotte her å tænkt, å veit du, kjæm ikje på så masse!! Einaste FØRNUFTIGE forslage æ fikk fra mainn min, va tægneseria, feks donald, da har du fire gava, ettersom det kjæm ut ett i uka[8|] ellers, kule såkka, ei tøff hua.... eehhhm... ja det va vel det æ kom på nu. e nu nån tips, hvertfall :) føræsten, ka han synes om sånne byggesætt?? bygge bila å fly å sånn, liming å maling å greier. kain jo deles opp i mange gava, det [:)]

[:D]..tusen takk for svar...skal tenke litt på det med brennevin og røyk jeg..hemhe[:D]..ellers var det med Donald smart da...han har egentlig aldri vært noe veldig interessert i sånn tålmodighetsjobb..så tror kanskje sånn modellbygging ikke er noe..men han har jo blitt større han også, så går jo åprøve..tusen takk for fine tips ihvertfall..tror ikke jeg har samvittighet til ikke å lage liksom..er jo sååå koselig da[:D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

må bare si at jeg fikk pakkekalender av mamma fram til jeg var 21 jeg [:D] jeg tvinga ho rett og slett.. hehe ... så sånn er det !!

Har aildri fått pakkekalænder, æ [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Snuppe*mor*

ORIGINAL: nettepia

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

må bare si at jeg fikk pakkekalender av mamma fram til jeg var 21 jeg [:D] jeg tvinga ho rett og slett.. hehe ... så sånn er det !!

Har aildri fått pakkekalænder, æ [:(][:(][:(]

Stakkars deg[8D]

Fikk pakkekalender til jeg var 20 jeg da[8D] Men tvang henne ikke, hun gjorde det frivillig!
Nå har forresten mamma og svigermor "kranglet" om hvem som skulle lage pakkekalender til storesnuppa i år, så det har endt opp med 48 gaver på kalenderen[8|]

Ja, det e faktisk ganske syinn i mæ [:D][;)]

Hihi, mamma har da aaaaiiiildri gidda nåkka sånn, å heiller ikje svigermor, så må nok ordne kalænder te ongan mine sjøl, æ [8|][:D][:D]

Back
Topp