Julekalender til menn ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Noen her som lager julekalender til sine menn ?
Hva skal dere putte i kalenderen ?

Selv skal jeg lage en til min samboer, og den blir fyllt med juleøl, sokker, boksere og andre ting "som blir brukt".

Men trenger flere ideer til hva som kan passe en mann på 30 år, og som ikke koster all verden :)

Favorittsjokoladen, favorittbladet, flaxlodd, småverktøy (om du vet hva han trenger), duppeditter (f.eks kom min mann hjem med en dørstopper til 60 kr. som han synes var utrolig genial..... :) )

Det var det jeg kom på i farten :)

Storesøsteren min lager til sin kjæreste i år og hun kommer til å ha oppi litt gavekort på forskjellige ting, snop og flakslodd. Hun sliter også med å finne på ting til å fylle 24 pakker :P

en kasse øl? En flaske hver dag, god jul!

Coolstuff.no har mye morsomt. Du får endel småting til under 50-lappen! #mce_temp_url#

Skulle akkurat foreslå coolstuff.no som Maryhen sier. Festlig side.

Her kjøper jeg 12 gaver til han og han 12 til meg:) han elsker å fiske, så her har jeg kjøpt noen fiskekroker, og to par med gode og varme sokker. Vi har satt ei grense på maks 50 kr:)

Tusen takk for mange flotte tips :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Vi kjøper også 12 hver:) Har til nå hansker, penn og treningsarmbånd til iphone, frekke terninger, massasjegavekort, flaxlodd. E-bay er min beste venn:) Kjøper nok noen sokker og boksere også. Er jo uansett ting han trenger.

Takk for masse gode tips :nicethread

uff nei, har 96 gaver allerede til de 4 barna, så det får holde :P

I fjor ble det diverse han trengte; joggebukse, pysjbukse, sokker, boxere, slips, lue, vanter, mobildeksel, godteri, tannkrem og tannbørste (det fikk han selvfølgelig samtidig som lille fikk det og).. En dag da lille fikk pepperkakedeig, fikk pappan pepperkakeformer.

I år var det egentlig ikke planen å lage noe som helst, men jeg klarer ikke å la være. Så jeg kjøper nok øl for noen dager, snusbokser for noen, julemarsipan noen dager..

har kjøpt en del liverpool stesj,klokke,armband,lue,bokser,nøkkelring,lommelykt,skrapelodd... husker ikke mer i farten.

Back
Topp