Julekalender til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Skal barna få egen julekalender i år?
Evt hvilken?

Eller tenker dere å vente til neste år ? :)

Siden storesøster får, tenkte jeg å lage en smoothie kalender til han med en smoothie hver dag :p Og kanskje en ting en og annen dag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha noe slikt i år, siden hun er så liten og ikke forstår noe av det allikevel.

Men min Mamma liker å skjemme henne bort og har laget pakkekalender til lillegull faktisk:)

Så da blir det jul for vesla i år også!

Storebror får legokalender etter eget ønske.. mens lillebror må nok vente :)

Vi tar et sangkort hver dag....;) tviler på at hu skjønner noe av det men hun liker å synge så hun får jo glede av d...:) blir en liten ekstra kosestund....:)
Takk for tips!! Da blir det julesangkalender her i huset også, vi synger mye fra før men så fin "happening" a gitt :D :D

Ja ikke sant? Gjøre litt spesielt ut av d...:)
Du er så kreativ, moro å lese alt du gjør og finner på :) NÅ gleder jeg meg til å pakke opp min kalender som mor laget under sitt svangerskap med meg. Synes det var så trist at den skulle være tom i år :)

Last edited:
Du er så kreativ, moro å lese alt du gjør og finner på :) NÅ gleder jeg meg til å pakke opp min kalender som mor laget under sitt svangerskap med meg. Synes det var så trist at den skulle være tom i år :)
Snapper opp litt tips å ting fra Bhg, har sine fordeler å jobbe der....:) oi så spennende, hva er d for noe??

Snapper opp litt tips å ting fra Bhg, har sine fordeler å jobbe der....:) oi så spennende, hva er d for noe??
Det er en brodert tøykalender med ringer på. Den har jeg hatt hele livet og den betyr mye for meg :) Min mor var 19 da hun fikk meg og drev med håndarbeid hele tiden. Jeg har litt å lære av henne :p

Så koselig minne.....:-) en sånn en hadde vi å når vi var små, m j og søstra mi delte den så da er d ikke like lett å bruke den opp igjen, har lyst til å sy en selv til frøkna:-)

Det er en brodert tøykalender med ringer på. Den har jeg hatt hele livet og den betyr mye for meg :) Min mor var 19 da hun fikk meg og drev med håndarbeid hele tiden. Jeg har litt å lære av henne :p
Høres fin ut:)
Har aldri hørt om lignende før.
Har du bilde ?:)

Jeg har også min gamle kalender. Mamma lagde den til meg når jeg var 9-10 år. Klippet ut figurer i filt og limt på strie. Er så utrolig glad i den. Og i år skal storebror få bruke den.
Har veldig lyst til å brodere en til dem hver. Men alle jeg har sett er så små.

Pakker opp julepynten innen søndag :) Kan godt legge ut et bilde :)
Tror jeg skjønte det nå:)
Må ha vært trøtt i går. Du tenker på en sånn brodert pakke kalender som man kan henge gaver på?

Det er jo sååååå fint !!!
Det er sånn mamma har laget til vesla❤️

Back
Topp