M
Moderator Marthe
Guest
Skal barna få egen julekalender i år?
Evt hvilken?
Eller tenker dere å vente til neste år ?
Evt hvilken?
Eller tenker dere å vente til neste år ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligVi tar et sangkort hver dag.... tviler på at hu skjønner noe av det men hun liker å synge så hun får jo glede av d... blir en liten ekstra kosestund....
Takk for tips!! Da blir det julesangkalender her i huset også, vi synger mye fra før men så fin "happening" a gittVi tar et sangkort hver dag.... tviler på at hu skjønner noe av det men hun liker å synge så hun får jo glede av d... blir en liten ekstra kosestund....
Ja ikke sant? Gjøre litt spesielt ut av d...Takk for tips!! Da blir det julesangkalender her i huset også, vi synger mye fra før men så fin "happening" a gitt
Du er så kreativ, moro å lese alt du gjør og finner på NÅ gleder jeg meg til å pakke opp min kalender som mor laget under sitt svangerskap med meg. Synes det var så trist at den skulle være tom i årJa ikke sant? Gjøre litt spesielt ut av d...
Snapper opp litt tips å ting fra Bhg, har sine fordeler å jobbe der.... oi så spennende, hva er d for noe??Du er så kreativ, moro å lese alt du gjør og finner på NÅ gleder jeg meg til å pakke opp min kalender som mor laget under sitt svangerskap med meg. Synes det var så trist at den skulle være tom i år
Det er en brodert tøykalender med ringer på. Den har jeg hatt hele livet og den betyr mye for meg Min mor var 19 da hun fikk meg og drev med håndarbeid hele tiden. Jeg har litt å lære av henneSnapper opp litt tips å ting fra Bhg, har sine fordeler å jobbe der.... oi så spennende, hva er d for noe??
Glemte å quote da... se svar opp... heheDet er en brodert tøykalender med ringer på. Den har jeg hatt hele livet og den betyr mye for meg Min mor var 19 da hun fikk meg og drev med håndarbeid hele tiden. Jeg har litt å lære av henne
Høres fin utDet er en brodert tøykalender med ringer på. Den har jeg hatt hele livet og den betyr mye for meg Min mor var 19 da hun fikk meg og drev med håndarbeid hele tiden. Jeg har litt å lære av henne
Pakker opp julepynten innen søndag Kan godt legge ut et bildeHøres fin ut
Har aldri hørt om lignende før.
Har du bilde ?
Tror jeg skjønte det nåPakker opp julepynten innen søndag Kan godt legge ut et bilde