Julekalender på nettet -oversikt

Følger :D
Vinner aldri likevel, men gøy å prøve ;)

Pleier å ha en liste og gå igjennom hver dag (når jeg rekker det) - blir fort ganske mange :P

Hei
Tenkte vi kanskje skulle lage en tråd her hvor vi deler de julekalenderne som vi selv deltar på nettet, slik at alle kan få med seg ting kanskje er releveante og ikke mins sider vi kan overskje;P
Christiania glassmagasin har lagt ut sin til påmelding nå. Men kan du lage et festet innlegg øverst? Så ser man alle? Ellers blir det så mange "jeg gleder meg til"....

Kanskje dere vil tippe litt hva premiene er i år?? :D :D :D :D :p
Jeg tipper ihvertfall slike minnekort som er på premielisten for oktober og november. Kanskje gavekort på barnetøy som også pleier å være på topp100?

Jeg har en laaaang liste som jeg har brukt de siste årene, og jeg har vunnet bekkenbelte, hodetelefoner og DAB-radio. :)

Vet ikke om det er lov til å skrive opp nettadresser her da, siden det kan føre til å lede aktivitet bort fra forumet. :/

Jeg har en laaaang liste som jeg har brukt de siste årene, og jeg har vunnet bekkenbelte, hodetelefoner og DAB-radio. :)

Vet ikke om det er lov til å skrive opp nettadresser her da, siden det kan føre til å lede aktivitet bort fra forumet. :/
Vi skal lage en oversikt over julekalender på nett:)

Ja, jeg forstår det, men reglene her er jo ganske strenge.. :/
Det har jeg på ingen måte merket, annet enn den logiske på rekruttering til termongrupper på fb

Tamara har også støttet dette initiativet. Så absolutt ikke noe problem å linke til kalendere. Det har da aldri vært forbudt å linke. Som er noe helt annet enn å forsøke å flytte aktivitet

Back
Topp