Julekalender med aktiviteter og smågaver – tips til oppheng?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hei dere :) Jeg har litt diverse på planen i desember; noen aktiviteter og noen små gaver. Har kjøpt inn brune papirposer med tall på. Men usikker på oppheng eller hvordan kalenderen skal være? De dagene det er aktiviteter kan det jo være lapper nedi posene. Noen av aktivitetene avhenger av snø, så det hadde vært fint å kunne bytte litt rundt på det etter som det passer seg. Den heldige mottaker er 2,5 år, og skjønner sikkert ikke mye av konseptet julekalender enda (hans første) :-)

Tips mottas med stor takknemlighet!

Vel. Så lenge du ikke limer igjen posen kan du bytte om på innholdet.

Våre barn har broderte kalendere med ringer på som jeg henger pakkene på, men det er "litt" sent å begynne på det i dag ;-)

Med klesklyper festet på et bånd som henger på veggen? (mellom to spiker/skruer?) fra en gardinstang? trappegelenderet? Stå på er bord?

Jeg skal trolig impuls-ordne kalender til mannen i dag i små poser med navn på, de tror jeg bare blir stående i en vinduskarm eller på et lavt skap

Våre henger på en kleshenger som er pyntet med sløyfebånd. Når mine var små så byttet jeg litt om bare når det passet sånn. Så lenge man åpner en hver dag så spiller det jo ingen rolle hvilket tall som står når de er så små.

Back
Topp