Julekalender i butikken nå!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Haha, herlighet. Det er 4/9 i dag- over 3 mnd igjen til jul, men jeg så julekalendere på Rema i dag... Litt vel tidlig eller?

TuMmY LoVe

:confused004:confused004:confused004:confused004

Har jo ikke vært hallowen enda en gang, jo

Sånn med sjokolade i? Var jo veldig tidlig, men tror jeg kommer til å kjøpe meg en å spise til lørdagsgodt :p den sjokoladen smaker så godt og minner meg sånn om barndommen :p

Sånn med sjokolade i? Var jo veldig tidlig, men tror jeg kommer til å kjøpe meg en å spise til lørdagsgodt :p den sjokoladen smaker så godt og minner meg sånn om barndommen :p
Jepp med sjokolade! Den er knallgod ;)

TuMmY LoVe

Den smaker jo så grusomt. :p

Seriøst??? Koste meg i deilig varm sol her i ettermiddag..... Juletingene kommer bare tidligere for hvert år....

Er vell ikke så rart at man sliter med julestemninga når jula begynner smått allerede i september :(

<3 29.12.14 <3

Guri, altfor tidlig!!:oops:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Seriøst??? Koste meg i deilig varm sol her i ettermiddag..... Juletingene kommer bare tidligere for hvert år....

Sign, snart blir vel jula aldri pakket bort.:eek:
Jeg elsker jula, men synes de tar bort litt av det spesielle med den når de begynner så tidlig.

Neeeei det er iallefall halvannen mnd for tidlig!!!

Edit: sa d til sambo nå, hans kommentar: "jaja det er jo ikke lenge til påskemarsipanen kommer i butikken heller så"
Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig at den er ute alt for tidlig. Kan ikke være noe de har igjen fra i fjor da? Kan ikke huske det har kommet så tidlig noen gang :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeeez! Så tidlig!! Tidligere for vært år..Desverre:confused:
Ikke sett det her enda:)

syns det var tidlig.. men har sett f.eks som nille tidligere år ha r hatt halloween og advent/julestjæsj i butikken samtidig.. syns det blir litt feil.. syns jula kan komme etter halloween rekker fint å handle det man evt skal ha på 1mnd ;)

Back
Topp