Julekalender for oss voksne?

snusken

Forumet er livet
Er det noen av dere som har det?
Jeg og sambo laget julekalender til hverandre de to første årene når vi ikke hadde barn sammen [:)]
Jeg elsker julen og er som en unge [:)]
Flere som meg?
Nå har jeg handlet inn små presanger til Natalie sin pakkekalender, har 9 igjen så er snart i boks [:)]

Og siden sambo skal feire jul i Hammerfest alene tenkte jeg at jeg skulle overaske ham med en julekalender fra den dagen han reiser, 12 desember.
Jeg har kjøpt den parodiboka til Knut Nærum, parodi på Da Vinci koden. Tenkte den kunne være i den første så har han noe å lese i for å få tiden til å gå.
En sjokolade og en pakke Reggia drikkekakao, egentlig bare sånne småting [:D]

Selv har jeg tenkt å kjøpe meg en sjokoladekalender tror jeg [:D]

Hva med dere andre januarmammaer? [:)]

Det blir kalender!!!!!!!!!!!!!!! MÅ bare bli det, blir ikke jul uten!!!! Ja, jeg er litt barn enda... Og typen er vel omtrent like tullete etter jula som meg, så da blir det nok en kalender.

Kjempe kos med sånne gaver som det ligger litt tanker bak (bok først så han har noe å lese) og at det ikke bare er noe ræl som er pakka inn...

Jeg og mamma pleier alltid å lage kalender til Rikke!!
Men i år må jo lille tassen her også få da! [:D]

Har laget til mannen min hvert år siden vi ble kjærester.. (dvs dette blir 4 gangen)
I år får han.. eh - skal ikke skrive det, tilfelle han snoker innom her.. Skal heller fortelle når han har fått første pakken, for da skjønner han litt mer av gamet[;)]

Har hvert år en intensjon om å lage adventskalender til hverandre.... I fjor kjøpte vi faktisk gaver frem til 7. åsså ble det stopp. Men tanken er der da[:)] Mamma har faktisk enda laget en liten til meg og min bror. Siste åra har det blitt en gave annenhver dag.

Men skal vel ha meg en sjokoladelkalender i år, også skal Mina ha en kalender. Men ingen aning va som skal være i den da. Noen forslag??? Tror ikke det blir gave hver dag på henne denne adventstia..

Julekalender er et must!!!!!!!!
Den første julen jeg var sammen med han jeg er gift med nå, overraska han meg med en julekalender. Det hadde jeg ikke venta meg i hele tatt siden han er veldig MANN.[:D][:D][:D] Og alle gavene var handla på kondomeriet og orion.  Skal love dere at det ble en "heftig" desember det året.

Det var veldig mange typer kalendere i år så jeg.
Men våre små er jo så små enda så ikke godt å vite hvilken kalender vi skal gi dem.....
Jeg tenkte jeg skulle vente til neste år med Eivind jeg... [8|]
Er jeg slem da synes du/dere?  [8D]

ORIGINAL: sunshine80

Julekalender er et must!!!!!!!!
Den første julen jeg var sammen med han jeg er gift med nå, overraska han meg med en julekalender. Det hadde jeg ikke venta meg i hele tatt siden han er veldig MANN.[:D][:D][:D] Og alle gavene var handla på kondomeriet og orion.  Skal love dere at det ble en "heftig" desember det året.

[:D] [:D] [:D] Det kan jeg tenke meg da ja [:D]

Nei du er ikke slem[:D]
At jeg lager noen adventspakker til Mina er vel mest for at jeg syns det er kos. Hun forstår nok ikke mye.

[:D] Det var godt [:D]
Du kan jo lage noen advent-pakker med leker inni hvis hun ikke for mye av det?
Og sånne bruksting f.eks strømpebukser, sokker, votter osv.
Eller skal du kjøpe sjokoladekalender?

ORIGINAL: snusken

Men våre små er jo så små enda så ikke godt å vite hvilken kalender vi skal gi dem.....

Har ikke tenkt å lage kalender til John Ruben - han vet jo ikke hva det vil si å åpne noe engang - kan glede seg like mye over båndet på pakken som det som er inni (lik sin mor der, ja!)[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har ikke tenkt å lage kalender til John Ruben - han vet jo ikke hva det vil si å åpne noe engang - kan glede seg like mye over båndet på pakken som det som er inni (lik sin mor der, ja!)[:D]

Ja januarbarna våre kommer til å storkose seg i alt gavepapiret med jul [:D]
Tenker det blir mange herlige bilder her inne i romjulen [;)]
Å JEG GLEDER MEG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!

Ja januarbarna våre kommer til å storkose seg i alt gavepapiret med jul [:D]
Tenker det blir mange herlige bilder her inne i romjulen [;)]
Å JEG GLEDER MEG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!

hihi - gleder meg til å se JRjr sitte å pirke på båndet på sin første julegave[:D]

Da er jeg også slem... Så ikke den store vitsen i adventskalender til Alexander i år, tror ikke han skjønner hva han går glipp av og jeg tror heller ikke han vil huske at han ikke fikk, så da venter vi ett år

Jeg elsker julekalender, men her gir vi ikke til hverandre vi voksne. Christian får, men Alexander er så liten at han ikke trenger enda. Neste år skjønner han nok mer regner jeg med.
Klemmer

Har ikke til oss voksne nei...Men lurte litt på å kjøpe den flax kalenderen...[;)]
Ellers så ble det kjøpe kalender på barna i år...Da de to største...
Fikk penger av oldemor,så ble kaptein sabeltann og prinsesse kalender!
Emina kan vente til neste år![:)]

Back
Topp