snusken
Forumet er livet
Er det noen av dere som har det?
Jeg og sambo laget julekalender til hverandre de to første årene når vi ikke hadde barn sammen [:)]
Jeg elsker julen og er som en unge [:)]
Flere som meg?
Nå har jeg handlet inn små presanger til Natalie sin pakkekalender, har 9 igjen så er snart i boks [:)]
Og siden sambo skal feire jul i Hammerfest alene tenkte jeg at jeg skulle overaske ham med en julekalender fra den dagen han reiser, 12 desember.
Jeg har kjøpt den parodiboka til Knut Nærum, parodi på Da Vinci koden. Tenkte den kunne være i den første så har han noe å lese i for å få tiden til å gå.
En sjokolade og en pakke Reggia drikkekakao, egentlig bare sånne småting [:D]
Selv har jeg tenkt å kjøpe meg en sjokoladekalender tror jeg [:D]
Hva med dere andre januarmammaer? [:)]
Jeg og sambo laget julekalender til hverandre de to første årene når vi ikke hadde barn sammen [:)]
Jeg elsker julen og er som en unge [:)]
Flere som meg?
Nå har jeg handlet inn små presanger til Natalie sin pakkekalender, har 9 igjen så er snart i boks [:)]
Og siden sambo skal feire jul i Hammerfest alene tenkte jeg at jeg skulle overaske ham med en julekalender fra den dagen han reiser, 12 desember.
Jeg har kjøpt den parodiboka til Knut Nærum, parodi på Da Vinci koden. Tenkte den kunne være i den første så har han noe å lese i for å få tiden til å gå.
En sjokolade og en pakke Reggia drikkekakao, egentlig bare sånne småting [:D]
Selv har jeg tenkt å kjøpe meg en sjokoladekalender tror jeg [:D]
Hva med dere andre januarmammaer? [:)]