Julekalender de som ikke får pakkekalender

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilke julekalender får barna deres i år?

Her får eldste Lego Star Wars, mellomste Lego Friends og mini denne Fantorangen med 24 små bøker (han virkelig elsker å bli lest for)

Desse 2 skall mine få :-) de elskar lego och leker faktigst fint med de

Vedlegg

• 623D5930-791D-4185-BB44-2FED0523BDAA.jpeg
    623D5930-791D-4185-BB44-2FED0523BDAA.jpeg
    137,4 KB · Visninger: 24
  • 4989FC1C-689A-4E6D-9742-F72DBD1A8252.jpeg
    4989FC1C-689A-4E6D-9742-F72DBD1A8252.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 23
Om storesøster får noe blir det vanlig sjokoladekalender men satser på at det ikke blir noe i år siden hun fikk ramadan kalender istedenfor

Vi har startet tradisjon hjemme hos oss med aktivitetskalender (er til nød noen få pakker de dagene vi ikke er hjemme,maks 4ish stk med småtteri). Nå har jeg ikke laget årets,men tidligere har det vært baking,pynte kaker, lage julegaver,pakke inn gaver,lage julepynt,vaske huset,pynte til jul,se julefilm,spille spill etc

En kan jo og legge til uteaktiviteter etc. Mine er 3 og snart 5, og koset seg ifjor med de

Her blir det sjokoladekalender som han får velge selv i butikken (går alltid for den til 10 kroner :p, er vel finest bilder på den). Vi gir ikke pakkekalender fordi han har mye leker, og får mye til jul (ikke av oss...) og da syns jeg det blir nesten det samme med Legokalender eller andre med leker i. Men dømmer ingen som velger det altså, det blir bare for mye for oss. Han leker kanskje med 1/4 av lekene sine, derfor blir det unødvendig syns vi. Han er lykkelig for sjokoladekalenderen og syns det er stas å få åpne etter frokost. Vi prøver å heller gjøre litt hyggelige ting sammen i førjulstida, se på julegrana bli tent, bake pepperkaker og lage julegodt, lage julekort til familie osv.

Mine får pakkekalender i år, men hu på 9 fikk schleichkalender i fjor, det var knallbra og hu var veldig fornøyd[emoji5]

Mine har fått sjokoladekalender og i helgene har jeg ordnet litt ekstra som bl.a. flaxlodd, blad o.l.

Back
Topp