Julekalender :D

Malin0991

Glad i forumet
Det er snart jul :D eller jeg liker å tenke at det snart er jul, begynt planleggingen allerede siden julen bare var sånn "halvveis" i fjor siden jeg konstant gikk rundt med baby på puppen, så i år blir det dobbelt opp og jeg gleder meg som en liten unge :D Og har begynt å tenke pakkekalender, skal gi både til gubben og til lillegutt, skal henge de opp på greiner som henger i taket som jeg skal spraymale, sånn jeg ser det for meg blir det fint og håper det blir like vellykka som i hodet mitt :p
og gaver til lillegutt tenker jeg
frukt i klemmepose,
sokker
votter
luer
lekebiler
nattøy

til gubben står jeg helt fast, kanskje et par flaxlodd, nyttige ting som boxere og sokker, og gjerne litt sjokolade av og til.

Lager dere pakkekalendere og hva har dere i de? Alle tips mottas :D
 
Skjekk ebay gruppa på facebook, mange gode ideer. :D Selv skal vi ikke lage kalender i år, men tar det til neste år når han er litt større. :) Du kan jo ha litt aktiviteter i kalenderen noen dager feks. :)
 
Eg tenker at vi skal lage en felles kalender til alle 3 der det bare blir trekking de dagene storebror er her annenhver helg :) og då tenkte eg at det skal være opplevelser, type museum, se en film i lag, skattekart med en liten premie osv :) så då blir det totalt (uten å se etter) sansynligvis 6 luker istedenfor 24 :)
 
Nei skal ikke lage kalender til mini som blir 1 i des
 
Tenkte bare jeg skulle kjøpe tv kalender i år og har skikkelig kvelds kos med han når vi skal se barne tv :) blir jo mine minner og hans opplevelse ❤️
 
Minste får ikke, jeg syns han er for liten. Men eldste har pakke kalender. I den er det flere aktiviteter, så de blir jo for minste også:)
 
Skal også lage :) takk for tips til ting jeg kan ha i kalenderen :)
Jeg har kjøpt en duplo eske som jeg deler opp på flere dager, så da blir det noen av dagene, så blir det å kjøpe andre ting som leker og fruktposer som du skrev :)
 
Jeg skal lage til begge to. Storebror er så opptatt av å dele med lillesøster, så selv om hun bare er ett år, så synes jeg det er koselig at begge får.
Storebror fikk i fjor. Da var han 15 mnd. Han synes det var knallgøy å få en pakke til frokost hver dag :)
Legger oppi små leker (kjøper f eks sett med tre biler eller dyr, og deler det opp), såpebobler er alltid stas, små gummiballer, baby-godis (disse fruktstengene, eller disse nye posene med jordbærsnøre etc), sokker, evnt klær som trengs, en liten bok, badeleke eller bare en ny tannbørste :) Masse moro å putte i :)
 
Skal vente til han blir eldre siden det er første mann
 
Back
Topp