Julekalender 2011

Piper Chapman

Gift med forumet
Min mor er så snill og broderer Julekalender i år til sitt barnebarn.
Han er 16 måneder da kalenderen begynner og jeg sitter og tenker på hva skal vi ha i julekalenderen ?? :) Siden han er så liten enda og sikkert ikke skjønner mye så er jo ikke leker hverdag et must føler jeg.
I kalenderen tenkte jeg og ha rosinask,mandarin, slike smoodi"r fra ellas kjøkken (de er fine)
og i ny og ne en "liten" leke og kanskje en film.Jeg veit ihvertfall at 24 skal han få en litt større gave :)har masse ide"r i hodet men vill ha fler :)
Har dere fler?
Høres denne kalenderen fin ut for en på  16 måneder ??

Dette er mine kalendertips, du må selv avgjøre hva du syns passer for din lille, siden han er så liten enda. (Noen passer best for jente da, jeg har en av hver)

* ballonger
* smurf dropseske
* klistremerker
* fargebad
* puslespill
* lego
* "gjøregaver" av typen bake boller eller pepperkaker, akedag med bålgrilling, lage julekort, besøke svømmehallen, pynte til jul
* magnetbokstaver
* vaskekluter
* SingSang sangkort kalender http://fava.no/nor/butikk/SingSang/Sanger-og-aktiviteter-som-hoerer-julen-til
* dyrefigurer
* lommelykt
* hårstrikk og spenner
* kjøleskapsmagneter
* tannbørste
* mini tannkrem
* figurviskelær
* refleks

kjempe flott:D
men du kan jo også ha duplo og treklosser inni.. kjøpe en pakke å dele opp i flere gaver:) et barn på 16 månder er jo ikke så kravstor.hehe

rosinpakker =) såpebobler =) liten snop ting på lørdagen =) film =)

Han elsker duplo så det skal han få !!!!!!!!!!!:D

lille olle bolle skrev:
kjempe flott:D
men du kan jo også ha duplo og treklosser inni.. kjøpe en pakke å dele opp i flere gaver:) et barn på 16 månder er jo ikke så kravstor.hehe

Back
Topp