2 små og en huleboer
Forumet er livet
Hva baker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skravlemor
lager bare konfekt, litt forskjellige slag. ingen her huset som spiser vanlige julekaker.
lussekatter lager jeg til denne helge, kan ikke se for meg at vi har noen igjen etter helgen[:D]
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Pepperkaker
Krumkaker
Serinakaker
Julemuffins
Peppermyntekuler
Cockies
også lurte jeg litt på sånne kransekakebiter med sjokolade på...
ORIGINAL: Rullepupp
lager bare konfekt, litt forskjellige slag. ingen her huset som spiser vanlige julekaker.
lussekatter lager jeg til denne helge, kan ikke se for meg at vi har noen igjen etter helgen[:D]
Hvilken konfekt? [:)]
bountyboller, sjokoladetrøfler, daimtrøffel, peppermyntepletter, marengs, karameller, brente mandler og danske havrekuler. er veldig poplulært her iallefall[:)][:)] også lager jeg noen marsipankuler med sjokolade, sammen med barna[:)]
ORIGINAL: linom
Pepperkaker
Krumkaker
Serinakaker
Julemuffins
Peppermyntekuler
Cockies
har du oppskrift på de kransekakebitene??? fikk lyst å prøve de [:)]
http://www.odense-marcipan.no/inspirasjon/oppskrifter/22-kransekake/315-kransekakestenger.html Tenkte sånn som dette
ORIGINAL: linom
Pepperkaker
Krumkaker
Serinakaker
Julemuffins
Peppermyntekuler
Cockies
har du oppskrift på de kransekakebitene??? fikk lyst å prøve de [:)]
http://www.odense-marcipan.no/inspirasjon/oppskrifter/22-kransekake/315-kransekakestenger.html Tenkte sånn som dette
bountyboller, sjokoladetrøfler, daimtrøffel, peppermyntepletter, marengs, karameller, brente mandler og danske havrekuler. er veldig poplulært her iallefall[:)][:)] også lager jeg noen marsipankuler med sjokolade, sammen med barna[:)]
NAM! [:D]
oppskrifter? [;)]