Julekaker/småkaker

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Hva baker dere?

Til nå har jeg bakt pepperkaker og risboller.
Kommer også til å lage serinakaker.
Orker ikke lage flere slag, vi skal være borte hele jula [:)]

lager bare konfekt, litt forskjellige slag. ingen her huset som spiser vanlige julekaker.
lussekatter lager jeg til denne helge, kan ikke se for meg at vi har noen igjen etter helgen[:D]

ORIGINAL: Skravlemor

lager bare konfekt, litt forskjellige slag. ingen her huset som spiser vanlige julekaker.
lussekatter lager jeg til denne helge, kan ikke se for meg at vi har noen igjen etter helgen[:D]

Hvilken konfekt? [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Pepperkaker
Krumkaker
Serinakaker
Julemuffins
Peppermyntekuler
Cockies
også lurte jeg litt på sånne kransekakebiter med sjokolade på...

har du oppskrift på de kransekakebitene??? fikk lyst å prøve de [:)]

ORIGINAL: Rullepupp

bountyboller, sjokoladetrøfler, daimtrøffel, peppermyntepletter, marengs, karameller, brente mandler og danske havrekuler. er veldig poplulært her iallefall[:)][:)] også lager jeg noen marsipankuler med sjokolade, sammen med barna[:)]

bountyboller, sjokoladetrøfler, daimtrøffel, peppermyntepletter, marengs, karameller, brente mandler og danske havrekuler. er veldig poplulært her iallefall[:)][:)] også lager jeg noen marsipankuler med sjokolade, sammen med barna[:)]

NAM! [:D]
oppskrifter? [;)]

ORIGINAL: linom

Pepperkaker
Krumkaker
Serinakaker
Julemuffins
Peppermyntekuler
Cockies
også lurte jeg litt på sånne kransekakebiter med sjokolade på...

har du oppskrift på de kransekakebitene??? fikk lyst å prøve de [:)]

http://www.odense-marcipan.no/inspirasjon/oppskrifter/22-kransekake/315-kransekakestenger.html Tenkte sånn som dette

Mmm....sånne lager jeg hvert år, og det er disse det går mest av her hos oss. Også så lettvindt da. Men det bør være den grønne kransekakemassen, altså Odense som vist i linken over. De andre jeg har prøvd var ikke like gode. Trikset er å steke de akkurat lenge nok slik at de blir seige i midten.

Ellers baker jeg skrivefruens kaffekaker, kakemanner og muligens mandelflarn. Vi spiser ikke så mye kaker her, pepperkaker synes jeg er bedre kjøpt enn hjemmebakt. [:)]

NAM! [:D]
oppskrifter? [;)]

finner de fleste her iallefall:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21993488

ligger på førstesiden[:)][:)]

Peppekaker
brunepinner
Lussekatter
kromkaker.

Back
Topp