Julehandelen har slått inn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Flere som har vært ute på shopping idag???

Var såvidt innom kjøpesenteret her idag......
Vakter for å organisere parkeringa. .. få ledigr plasser.... masse folk!!!!
Kø overalt.

Jeg kan ikke fordra sånt!
Fikk gjort unna masse idag, så nå kan jula bare komme :D

For første gang ever så er jeg blitt ferdig med julegavene i november. Kommer absolutt til å gjøre det slik flere ganger også, for jeg takler ikke stappfulle butikker og parkeringsplasser.

Handlet masse gaver på nattåpent på torsdag(shopping uten barna er en smule enklere). Har igjen noen, men fordelen med å være i permisjon, er at jeg kan få unna gavene uten å måtte handle lørdager.. (Grusomt med så mye folk og køer over alt). Gøy for butikkene da :)(elsket å jobbe i butikk i jula, at det var masse folk og mye å gjøre hele tiden)

Jeg er heldigvis ferdig, som var min plan hele tiden. I desember holder jeg meg langt unna kjøpesentre :P

Ja, er ekstreme tilstander no. Og det blir vel ikke bedre fremover mot jul vil eg tro. Var å fikk gjort unna resten av kalender gavene til min mamma, pappa og to små håpefulle :D så da e det bare julepakkene igjen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff ja skikkelig ekstreme tilstander ihvertfall over grensa mot Charlottenberg! så ut om helge handel på en hverdag kl 10.00 her forrige uke og blir vel ikke bedre utover!

Nei, men skal på mandag. ;) Om å være tidlig ute! Kl 12 strømmer alle til butikkene.

Ferdig i dag :D må bare lage mange gaver nå og pakke inn så er gavene ferdig :)

Har fått shoppa en del. Holder meg til timen mellom 20-21, da er det ennå levelig på senteret;)

Jeg har ikke begynt så veldig enda.
Men jeg er veldig glad for å være student og å ha tid til å handle på dagtid når det er litt mindre folk :p :D
ELlers handler jeg mye på nettet!

Heldigvis ferdig med alle gaver :-D alt for mye folk i desember på kjøpesenteret. .så da er det godt at vi heller kan være hjemme og kose oss med julebakst og aktiviteter:)

Jeg rakk en liten bytur alene i går ettermiddag og jammen var det masse folk. Tydelig at julehandelen har slått inn for fult ;)

Det var kø ut av parkeringskjelleren her. Heldigvis er gubben min snartenkt (jeg ble faktisk imponert!) og vi kom oss ut sikkert en halvtime tidligere enn de foran oss :)
Det er helt Texas!

Er heldigvis straks ferdig :-) Skal få unngagjort de siste til uka, og full julepynting neste helg så alt er klart hvis prinsessa kommer før jul :-)

Ikke begynt med julehandelen enda. Men skal i allefall handle rett etter åpningstid slik at man ikke blir helt trampa ned. :)

Back
Topp