Julehandel

Gullis!

Elsker forumet
Går i ekspressfart i år☺️ Flere med bebiser som ikke er interessert i å ligge i vognen på senteret?☺️☺️

Jess:P Her er det skikkelig speed-handling! Tidligere kunne han sitte lenge i bilstolen, så jeg satt den bare oppi en handlevogn, men nå blir han illsint av å sitte der. Og gidder ikke ligge noe særlig i vogna med mindre han sover ute. Så blir så få turer i butikker som mulig - jeg som elsker å shoppe:( Men men - sparer penger da;) Og jeg gjorde heldigvis unna det meste av julehandelen i okt/nov:)

Ja :p Her har jeg lagt en liten pute i vogna så hun får sitteligge litt og se, men det blir hun også lei av... Vanskelig å shoppe ja!

Ja :p Her har jeg lagt en liten pute i vogna så hun får sitteligge litt og se, men det blir hun også lei av... Vanskelig å shoppe ja!

Prøvde det samme her om dagen - ha litt støtte bak så han kom litt opp - da var han fornøyd en liten stund, så fikk gjort det viktigste hvertfall:P Godt å høre at flere har det på samme måte:)

Jeg er god på netthandling, jeg. Selvom vi bor sentralt og nær sentrum og flere shoppingsentere, så foretrekker jeg nettbutikker og heller trilleturer i skogen. - Heldigvis, for handling med baby er omtrent umulig for oss også om dagen!!! Er omtrent ferdig med julegavene, mangler bare å få handlet inn til barna.

Her er det nettshopping som gjelder så slipper jeg dra avgårde :) mye smidigere å bare ta det med meg mens jeg er å handler mat :p

Har ikke prøvd å ha han så lenge i vogna har sikkert vært 10 korte turer på senteret isteden ;) og resten er nettshopping!

Det går kjempe bra her! :) før pleide han å sove hele tiden i vogna, men i det siste har han også ligget våken og bare skikka.

Mini her elsker å se på all julebelysningen på senteret nå hun :-) Så lenge hun er opplagt når vi drar dit, og har mulighet til en dupp mens vi handler, så er hun strålende fornøyd på shopping :-)

Jeg prøvde meg på en tur sammen med mamma. Jeg hadde vogn og bæresele. Han hater å ligge i vognen om han ikke sover. Men trodde jo at han skulle like bæreselen. Men neida. Hehe. Han hyyyylte. Så jeg måtte gå å bære han. Det ble en meget lite effektiv shopping den dagen. Men men. Vi skal prøve igjen imorgen.

Nettshopping har jeg alltid likt, så det har vi i hovedsak benyttet oss av her på julegaver. Og vi er faktisk heeeelt ferdige! Fantastisk! Pakket noen inn allerede, har noen få å pakke inn, og det skal vi gjøre i helgen [emoji3]

Det får ikke her heller! Blir bare stressa. Eneste som funker litt er p ha han i sjal ut mot omgivelsene. Der sitter han litt:) Shoppet som gal da han var nyfødt for jeg husket fra storebror var liten at shopping nærmest var umulig fra han var 3-4 mnd

Jeg var på senteret 10.15 handlet 24 gaver...[emoji3][emoji5]lille koste seg i vognen. Helt til jeg måtte bruke vognen til gavene. Da tok jeg småen i babybjørnen [emoji5]heldigvis at jeg har en baby som elsker og kikke på alt i taket[emoji5][emoji5][emoji5]hehe

Jeg var på senteret 10.15 handlet 24 gaver...[emoji3][emoji5]lille koste seg i vognen. Helt til jeg måtte bruke vognen til gavene. Da tok jeg småen i babybjørnen [emoji5]heldigvis at jeg har en baby som elsker og kikke på alt i taket[emoji5][emoji5][emoji5]hehe

Glemte og skrive at jeg var der til 15.00[emoji5][emoji5]

Åh ja! Endt med gaping bare vi har passert svingdørene. Var på nordby shopping i sverige på mandag og var full baluba fra ende til annen. Fikk heldigvis barnefri i går så jeg fikk handlet det nødvendigste, blant annet BHer som jeg ikke har fått muligheten til å handle tidligere pga lille gapen. Skulle faktisk gå 4,5 mnd før jeg fikk handlet BHer som passer :p

Kjørte til nabobyen 30 min unna i håp om at han skulle sovne på veien slik at jeg kunne shoppe på senteret der, men han bare vrælte om han lå eller ble støttet litt opp i vogna. Ikke lett... ble en meget rask handling og 30 min hyling på hjemvei selv om han fikk pupp i bilen før vi dro hjem.

Back
Topp