JUlehandel

sandra 22

Gift med forumet
Åssen er det med dere?Ligger dere godt ann med julehandelen?
Jeg har fått ordnet meste parten av gaver,har noen få igjen..Det skal jeg å mannen ta i sverige på kjærestetur[:D][:)] Da skal vi ordne barnepike,å reise på en kosetur(hvertfall for meg)haha...[:D]

Ja jeg kjeder meg på en søndagskveld....[:)]

Jeg er relativt godt i rute. Mangler til pappa og min søster og svoger....Og til Magnus. Ingen panikk her i gården [:)]

Gleder meg veldig til å pynte til advent neste helg altså!!! [:D]

det har jeg ikke fått gjort enda, eller jeg har kjøpt 3 gaver [:D] hehe

jeg bor 3 timer unna kjøpesenter, jeg, Leah , min lillesøster og samboer skal kjøre til alta den 14 des å shoppe [:)]

Jeg har ikke kjøpt en eneste gave... [8D] Blir vell full panikk ei uke før jul tenker jeg, som hvert år[8D]

Har ikke begynt. Begynner når julelønna kommer i desember. Ikke noe stress det.
Har så mye utgifter nå nærmeste ukene, med dåp som skal være 5 desember, så da måtte julegavene vente[:)]

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg er relativt godt i rute. Mangler til pappa og min søster og svoger....Og til Magnus. Ingen panikk her i gården [:)]

Gleder meg veldig til å pynte til advent neste helg altså!!! [:D]

Å gleeeeeeeeeeeeeeeder meg til å pynte neste helg jeg også[:D][:)]Da skal jeg kose meg max asså[:)]

Eneste jeg har igjen er å kjøpe til mine søte små, men vet hva det skal være og hvor jeg finner det..venter bare på lønning så de kan kjøpes inn!

Ellers er jeg FERDIG! deilig altså [:)][:)]

har ikke begynt engang her...er alltid ute i siste liten[:-]

Her er vi ferdig med ca halvparten [:)]
Gleder meg til jeg skal ut og kjøpe resten. Skal lage liste i kveld og pønske ut resten av de gavene jeg er usikker på.

Neste helg starter så smått pynting her også, men skikkelig pynting blir det ikke før helgen etter der igjen. Jula og pyntinga er nemlig hellig for min Kjære, og han drar på reisejobb til onsdag og blir borte til 3. desember. DEN helgen skal masse koselig pynt fram [:D]

Har kjøpt en HEEEEL en!! [:)] Så da mangler jeg resten!

Back
Topp