Julegudstjeneste i dag

Actrine

Forumet er livet
Solveig har vert på julegudstjeneste. Hun ble skikkelig inspirert.. har gått rundt med tørkle på hodet, bånd rundt magen til belte og en dukke i noe klede-greier. Dukken heter "Jesusbarnet" og så er det noe med engelen da.... MEN "Aslak kan jo være Jesus-onkelen!!!" (sagt med utrolig iver)[:D][8D]

Blir jeg Jesus-bestemor da?

Haha for en fantasi[:)] Herlig

Herlig med god fantasi![:D]

Du er nok jesusbestemor da ja! [:D]

Johanna har også vært på julegudstjeneste, og det gjorde nok større inntrykk enn de vanlige bibelhistoriene de har i barnehagen, for når vi bakte pepperkaker var det jesus-engel, jesus-stjerne og diverse

Jesus erogså hot topic her. malte så et julebilde og sa "Baby" "Nei" sa gustav, "det er jesus, kan du si Je-sus"

Så utrolig morsomt [:D]

Leah ble ikke så fasinert hun, eneste hun kom og fortalte at Jesus bor i kirken [:)]

[:)] hi så bra ja...

Her er ikke Jesus så populær, Raphael spurte hvem Jesus egentlig var, så jeg prøvde å forklare så godt jeg kunne, da sa han til slutt: "jeg tror ikke på han derre Jesus jeg" [8D] Jaja, vi får se hva det blir til, tror ikke de lærer så mye på barnehagen. Men han liker seg i kirka da[:)]

ORIGINAL: Olive76

Jesus erogså hot topic her. malte så et julebilde og sa "Baby" "Nei" sa gustav, "det er jesus, kan du si Je-sus"

Hehe Gustav er fin da!![:D]

Back
Topp