julegrana...

smyga

Gift med forumet
ble tent her idag[:D]ååå,d er så koselig..ifjor var jeg gravid og gikk å tasset der nede,iår var baby med og var i fyr og flamme da de tente lysene på grana og mi gikk rundt og sang[:D]så var det noen barne kor som sang etterpå,da danset han i armene mine og var helt med.så fikk han en godteripose av nissebarna[:D](en stor kakemann,en klementin og en kjærlighet)det tok jeg[8D]heldigvis hadde mi bare en liten regnbyge[;)]
så han sovnet godt kl 19.00[:D][:)]

Her tennes den ikke før den 2. Blir vel 1.søndag i advent det. Men så har de det ikke før kl 19 og da er det sengetid så vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. Hadde vært kjempe koslig å vært på det men vi får se.

ORIGINAL: Tusull

Her i byen pleier det å være nissetog første søndagen i advent..[;)]
Men kommer nok ikke til å reise i år, for de to eldste syns ikke det er no stas lengre..[8|]

så trasig da...trodde de små likte det jeg...[8|]

ORIGINAL: Litt Bitch?

Her tennes den ikke før den 2. Blir vel 1.søndag i advent det. Men så har de det ikke før kl 19 og da er det sengetid så vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. Hadde vært kjempe koslig å vært på det men vi får se.

så sent...hmm,d va jo litt teit syns jeg.her begynner d kl 17.00 og varer til 19.00..kvart på 18.45 sender de opp raketter og sånn helt til 19.00,da er d slutt[;)]

ska tenna julegrana på søndag her.. ska me gå rundt julatreet og synga sangar og se i julevinduene som blir laget til julå... glede meg eg, ska bli kjekt!!!

Her e d på søndagen klokka 16.. [;)] Åsså har mamma bursdag da, så æ tenkte æ sku spander middag t ho på kroa først.. [:)]

den kom vist 2 ganga den.. [8|]

Her er i morgen kl 16.30, så det blir kjempe koselig...

Back
Topp