Julegodterier....

ventepåminførste

Blir kjent med forumet
Avstår dere ifra å spise godis nå i jula??
 Har temin i slutten av januar. Og har hørt babyen legger på seg mye siste måneden. Og jeg prøver å holde meg litt hard  i forhold til julegodis. Men med mye julebesøk og fristelser overalt er det ikke enkelt.....

Vet du, det har jeg tatt helt med ro.
Tenker det at babyen tar det den trenger uansett. Kiloene jeg har ekstra må jeg kvitte meg med etterpå uansett, og vil heller ha det koselig nå de siste ukene enn å sette opp masse strenge regler for meg selv.

Nå er jeg så "heldig" at jeg er mye kvalm og sjeldent orker store mengder med godteri og kaker i slengen uansett, men det jeg har lyst på det spiser jeg.

God jul! :D

Siljon skrev:
Vet du, det har jeg tatt helt med ro.
Tenker det at babyen tar det den trenger uansett. Kiloene jeg har ekstra må jeg kvitte meg med etterpå uansett, og vil heller ha det koselig nå de siste ukene enn å sette opp masse strenge regler for meg selv.

Nå er jeg så "heldig" at jeg er mye kvalm og sjeldent orker store mengder med godteri og kaker i slengen uansett, men det jeg har lyst på det spiser jeg.

God jul! :D

Signerer denne! Jeg prøver selvfølgelig å ikke overspise, men jula er spisetid og kosetid om jeg er gravid eller ikke :-)

Jeg er også "heldig" og orker ikke så store mengder med godis. Men det jeg har lyst på det spiser jeg. Drikker litt brus, men prøver helst å drikke farris, da det egentlig er kullsyren jeg trenger ( pga kvalmen).Ellers så vet jeg at denne babyen blir ca like stor som storesøster( var på ul forrige tirsdag, på føden pga høyt blodtrykk og mulig lite fostervann) , også har jeg termin på mandag. Så jeg slapper igrunnen av

avstår ifra å spise godteri og julekaker gjør jeg langt ifra. :p var på ul 23 desember og da var mini ca 3400 g så tror ikke han blir gigantisk til jeg rekker å føde av den grunn.

Tenker ikke over det. Jeg lever akkurat som jeg gjør til vanlig. Mulig jeg legger på meg en del kilo men jeg spiser så mye sunnt ellers så jeg tror det går fint med babyen.. ikke at jeg spiser så innmari mye altså:)

Back
Topp