Julegavetråd?

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
Bilder av babyen :) Skrytealbum til besteforeldre.

-Fra appen-

Fikk unna litt til svigers og eine svogeren min på mandag ;) har ein del igjen!

Jeg kjenner at jeg må få følelsen av jul.. Men må ha alt i rekkefølge, visst jeg handler alt nå blir jeg helt sprø og forteller til alle hva de har fått :P også er det så koselig visst en har god tid, kan gå sammen med familie og venner og handle det man trenger, se på juleutstillingene, kjøpe enda mer julepynt enn ifjor, besøke pepperkakebyen, cafebesøk, se etter nissen etc.. Se julefilmer, mens det snør ute, lukter fyr i peisen, appelsiner, pepperkaker og kako og pakke inn julegavene,, åååh eg gleder meg til jul!! Så det kan jeg ikke ødelegge i september :eek:

Jeg kjenner at jeg må få følelsen av jul.. Men må ha alt i rekkefølge, visst jeg handler alt nå blir jeg helt sprø og forteller til alle hva de har fått :p også er det så koselig visst en har god tid, kan gå sammen med familie og venner og handle det man trenger, se på juleutstillingene, kjøpe enda mer julepynt enn ifjor, besøke pepperkakebyen, cafebesøk, se etter nissen etc.. Se julefilmer, mens det snør ute, lukter fyr i peisen, appelsiner, pepperkaker og kako og pakke inn julegavene,, åååh eg gleder meg til jul!! Så det kan jeg ikke ødelegge i september :eek:
Forstår det. Vi bor så langt vekke fra butikker at jeg orker ikke å dra med meg bilsykebarn for å handle til jul i helgene når desember kommer. Derfor begynner jeg tidlig. Jeg sier ikke til noen hva jeg har kjøpt så er det så spennende for meg også når julen kommer fordi jeg husker ikke hva jeg har kjøpt til folk.

Pakket akkurat inn 5 stykker. Litt vanskelig å få tak i julepapir nå, så ble rødt, grovt bokbind med grønn sløyfe på;)

Veldig glad i bøker både familien min og jeg, så blir litt av det under juletreet i år.

Bøker er fint å få.. Tente jeg skulle finne en bok til broren min. Men må være noe som er både spennende og ikke så tunglest

Jeg starter å tenke om julegaver rund juni når feriepenger kommer ;) Mangler bare en gave til bestefar av mannen min. Famillie min bor ikke i Norge så jeg pleier å sende penger til dem hvis jeg ikke drar hjem rund Jul, som i år. Mamma min kjøper noe da og noen ganger bestiller jeg noe ekstra til dem i nettbuttik.

Blir bilder av junior i julegave i år, samt kanskje noe strikkegreier til tantebarna :)
Mamma skal få tur/retur hit i flybilletter ♥

Har bestilt fra nett, masse fint, veldig oversiktlig (både over hva man har kjøpt og pris osv), lettere for meg med bekkenløsning, og har ca kjøpt 70% av gavene til 'mine folk'. Kun svigerfamilien igjen:-D
Bestilt fra bla ellos, sparkjøp og coverbrands. Masse tilbud. Fine sengklær, barnefilmer, hårstyling, sminke osv. Har i tillegg ei mamma som er fotograf, så tenkte å få tatt masse bilder av bebis og lage julekort til feks våre onkler og tanter som vi ellers egentlig ikke gir gaver til, men som bruker å gi til oss. (Vi er jo enda 'barn' på 20 og 23 liksom) :-)

Og når det kommer til julegave til hverandre i år så har vi tenkt å være litt smart ;-) Mtp at vi har brukt flere titallstusen på barneutstyr osv så er en liten ide at vi enten kjøper noe til oss/hjemmet som vi ønsker, men som kanskje ikke er sååå viktig og prioritert (feks nytt salongbord lol) eller at vi skal sette av penger på en sparekonto som er ment å gå til noe vi skal gjøre sammen. Sånn som ferietur, helgetur, hotellweekend osv. Kjærleiksdyrkingskonto :-P Men vi vet ikke helt enda. Syntes iaf at det er litt sløsing av penger å skulle kjøpe julegave til hverandre for 3-4000kr, som oftest er prisen vi må opp i for å kjøpe det vi ønsker oss. Kjæresten min ønsker seg feks gopro4 kamera, men vet selv at dette er noe jeg ikke kan ha råd til denne jula

Forstår det. Vi bor så langt vekke fra butikker at jeg orker ikke å dra med meg bilsykebarn for å handle til jul i helgene når desember kommer. Derfor begynner jeg tidlig. Jeg sier ikke til noen hva jeg har kjøpt så er det så spennende for meg også når julen kommer fordi jeg husker ikke hva jeg har kjøpt til folk.

Heheh der har du den igjen, men tror ikke eg klarer og holde meg :P ifjor snappet eg julegaven til min søster for sikkerhets skyld.. Også visst jeg ønsker meg noe, må jeg si det litt sent ellers bare kjøper jeg det :-/ dette er jo førstemann så det er vel gjerne litt enklere da :) også har jeg alltid jobbet turnus, slik at jeg har hatt fri halve desember til julekos :D

Heheh der har du den igjen, men tror ikke eg klarer og holde meg :p ifjor snappet eg julegaven til min søster for sikkerhets skyld.. Også visst jeg ønsker meg noe, må jeg si det litt sent ellers bare kjøper jeg det :-/ dette er jo førstemann så det er vel gjerne litt enklere da :) også har jeg alltid jobbet turnus, slik at jeg har hatt fri halve desember til julekos :D
Ha god til i desember du då ja, er i grunn enig i at julestemningen som er i desember er kjekkest å handle i.

Back
Topp