M
Moderator Heidi
Guest
Så deilig å ha gjort unna 3 gaver.Har 3 julagava i boks
Den eine kjeme i posten, og dei 2 andre blei kjøpt på butikk i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å ha gjort unna 3 gaver.Har 3 julagava i boks
Den eine kjeme i posten, og dei 2 andre blei kjøpt på butikk i dag![]()
Er i gang da, så deiligBestilte mine 2 første julegaver i dagHappy!
![]()
De var kulehttp://kremmerhuset.no/node/5455?ref=553
Det her skal et par venninner få av meg, syns det var skikkelig bra.
Forstår det. Vi bor så langt vekke fra butikker at jeg orker ikke å dra med meg bilsykebarn for å handle til jul i helgene når desember kommer. Derfor begynner jeg tidlig. Jeg sier ikke til noen hva jeg har kjøpt så er det så spennende for meg også når julen kommer fordi jeg husker ikke hva jeg har kjøpt til folk.Jeg kjenner at jeg må få følelsen av jul.. Men må ha alt i rekkefølge, visst jeg handler alt nå blir jeg helt sprø og forteller til alle hva de har fåttogså er det så koselig visst en har god tid, kan gå sammen med familie og venner og handle det man trenger, se på juleutstillingene, kjøpe enda mer julepynt enn ifjor, besøke pepperkakebyen, cafebesøk, se etter nissen etc.. Se julefilmer, mens det snør ute, lukter fyr i peisen, appelsiner, pepperkaker og kako og pakke inn julegavene,, åååh eg gleder meg til jul!! Så det kan jeg ikke ødelegge i september
![]()
Forstår det. Vi bor så langt vekke fra butikker at jeg orker ikke å dra med meg bilsykebarn for å handle til jul i helgene når desember kommer. Derfor begynner jeg tidlig. Jeg sier ikke til noen hva jeg har kjøpt så er det så spennende for meg også når julen kommer fordi jeg husker ikke hva jeg har kjøpt til folk.
Ha god til i desember du då ja, er i grunn enig i at julestemningen som er i desember er kjekkest å handle i.Heheh der har du den igjen, men tror ikke eg klarer og holde megifjor snappet eg julegaven til min søster for sikkerhets skyld.. Også visst jeg ønsker meg noe, må jeg si det litt sent ellers bare kjøper jeg det :-/ dette er jo førstemann så det er vel gjerne litt enklere da
også har jeg alltid jobbet turnus, slik at jeg har hatt fri halve desember til julekos
![]()