Julegavetråd?

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno29

Guest
Om noen har gode ideer til gaver, kommer over salg på nett kan det legges inn her?

Har ennå halvparten igjenn da, men er gådt og ha fått unna en del før lillegullet kommer :)

Vi har ett vennepar som er litt kresn på alt og intriør er bare og glemme..
Da lurte jeg på om det er OK og gi ett fint album hvor de kan sammle sine minner?

besteforeldre/oldeforeldre her skal få et fint bilde av lille frøkna vår til jul..enten i fin liten ramme eller lite lerretbilde.

Vi ga kalender med bilde av vår forje jul til besteforeldra.. Lurer på om jeg skal lage kopper med bilde av henne og nykommren :p

For de med større barn som kan tegne noe ,kan man jo laga fine kopper som barna har tegnet på! Rimelig og fin gave :D

Jeg er ferdig med alle så og si. Har mannen min igjen og svigerforeldre (eneste voksne jeg gir til) alle ungene er kjøpt inn til og lagt ferdig innpakket på loftet.

Vet aldri hva jeg skal gi til svigers, men jeg strikker alltid en mus til svigermor. En mus hvert år i forskjellige aktiviteter, har hatt en i en ost, en på ski og i år blir det en i musefelle. Ellers skal jeg pynte fyrstikkeske med bilde av ungene på. Har også juleverksted med guttungen før jul slik at han kan lage noe til pappaen og besteforeldrene. Men de må nesten få noe mer, har ikke peiling på hva. I fjor fikk de gavekort på coop, alle trenger vel litt mat hehe. Til mannen min har jeg ikke peiling, sliter alltid med han,blir bare tullegaver som regel.

ellers for folk som en ikke vet hva en skal gi, så kan en jo lage konfekt eller drops. Er jo alltid en fin gave.

Jul?!!! :O Nei, det har jeg faktisk ikke tenkt på enda. Eller har tenkt litt over hva jeg skal kjøpe til mannen da. Jeg er en av de som alltid er ute i siste liten, dessverre. Kanskje jeg skal forsøke sette opp en liste litt tidlig i år i det minste... Tror jeg skal følge denne tråden utover høsten jeg :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg har kommet godt i gang:) det blir penger til de eldste ungene, litt kjedelig, men da kan de kjøpe noe de selv ønsker. De mindre barna får klær eller leker.
Til mannen tror jeg det blir noe til huset. Er så mye dyre ting vi trenger.
Alle besteforeldre ol får noe bilde greier av barna.
Synes forresten at det går altfor mye penger i julegaver! Er tragisk at folk skal gå rundt og kvi seg til jul pga alt pengegreiene

Helt enig!
Fjor fikk vesla gardiner og en pute, vi fikk laken og hånduker! Av ett vennepar vi knapt ser! Vi gir ikke store greierne til folk vi ser 2 ganger i året.. Da legger jeg heller litt ekstra til familien.
Men er mulig de ikke har så mange og gi til. Blir litt forbøuser når jeg åpner slike gaver..

Her har vi tenkt til å gi bilde av junior til foreldre/besteforeldre, også blir det alltid litt tullegaver. For eks tre par sokker, pakk inn en og en ol.
I tillegg så lager jeg alltid hjemmelagde julegaver. Marsipankuler, kransekakestenger, brente mandler osv. Pakker det i cellofanposer og pynter litt fint med et pent bånd osv. Dette gir jeg til både venner og familie :)

Er enig at vi bruker for mye på julegaver. Vi kjøper kun til vår egne barn, besteforeldrene, og tantunger unger komf. alder. Dersom vi feirer jul med noen vi ikke pleier å feire jul med pleier vi å kjøpe en liten ting til dem også. Så igrunn er det ikke så mange å kjøpe til. Like greit for jula er for å kose seg med familien og ha det hyggelig.

Har kjøpt til eine tanteungen min, elles handla eg ein del barnematbokser på Nille til halv pris idag. Har nokre unger som pleier å få ein liten ting :) elles har eg ikkje begynt på noke enda! Bruker å gje kalender med bilder av ungane til besteforeldre og onkel/tante uten egne barn! Sliter litt med p finne noke til svigerinne og mannen som bur i England! Kan ikkje vere for stort og tungt når dei skal ha det med seg heim :(

Ipaden min <3

Må jo bruke bilder av babyen for alt det er verdt i år da;) hehe... Jeg gidder ikke tenke på jul før tidligst i november.

Ja den jula...tenker jeg har god tid i november til å tråkke rundt med Bolla og handle gaver :) har noen bonusunger, fadderbarn, tanteunger, venners unger, svigersøstre, svigers, bror, foreldre, tanter og noen venninner som skal få gaver. Håper jeg kan klare å lage noen hjemmelagde gaver, tenker da sjokolade/karameller..men tørr ikke satse på det ;) mannen har ønsket seg en klokke til jul :)

Jula har jeg ikke enset en tanke enda...hvordan rekker dere det? Her har det gått i ett med jobb, graviditet og 3-åring. Imponert over dere som er i gang, men kjenner ikke julegavestresset enda - heldigvis!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jula har jeg ikke enset en tanke enda...hvordan rekker dere det? Her har det gått i ett med jobb, graviditet og 3-åring. Imponert over dere som er i gang, men kjenner ikke julegavestresset enda - heldigvis!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Har i grunn vært på tilbud og handlet på nettet. Jeg hadde lyst å bli ferdig før babyen kom, er så langt å reise med en liten en for å handle. Så desember har vi handlefri og stressfri mnd hvor vi finner på kjekke ting sammen som familie.

Handlet alle gaver på nett siden jeg ikke orker å fly i butikk til butikk. Er egentlig ferdig med julegaver, bare et par gaver som jeg burde få kjøpt, men må vente med :) masse salg og fine tilbud som jeg benyttet meg av :)

Til barn har jeg stort sett gitt ull klær og leker til noen av barna. Eller vanlig klær og ting de trenger :) Jeg har mange tantebarn :) datteren min skal få ski og en liten gave ved siden av. Prøve rå være litt mer praktisk i gaven siden det blir så mye leker og annet fra før til henne :) tja min mor får porselen servise som hun samler på, sambo får symbolsk gave og blir parfyme siden han trenger det. Vi har tenkt å kjøpe inn stekovn, kjøkkenvifte og slike praktiske ting vi trenger i heimen :) Venninner får gavekort :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det er masse tilbud i nettbutikker nå, for de som vil komme i gang med handelen:)

Har 3 julagava i boks :P
Den eine kjeme i posten, og dei 2 andre blei kjøpt på butikk i dag ;)

Har begynt sånn smått, tenker alltid at jeg skal være tidlig ute- men det biter meg alltid i ræva! :P
Vi kjøper som regel bare til familien, og ett og annet vennepar med barn.

Back
Topp