Artig tråd, mange tips å få her [:)] Ikke startet på gavene ennå jeg, men småtenkt litt. Får som vanlig oppdrag fra halve slekta i å kjøpe gaver til mamma, pappa, mannen, søster og bror så det er like greit å starte nå!
-Mannen:han har bursdag først, den gaven er jeg nesten ferdig med.
-Mamma:
-Pappa:
-Søster, 17: willow tree figur +
-Bror, 24: har akkurat fått min nesten nye mobiltelefon (fra februar) - unngår å si at det er julegave, da slipper han å bekymre seg for å kjøpe til meg [;)]
-Svigermor: Willow tree figur (takk for tips!)
-Svigerfar:
-Svoger:
-Svigerstesøster:
-Svigerstesvoger:
-Svigersteniese:
-Bestemor:
-Mormor: willow tree figur
-Morfar: superundertøy
-Kusiner og fetter: vurderer å droppe disse i år, de begynner å bli "voksne" (eldste er 20), vil ikke at de skal føle seg forpliktet til å kjøpe til meg. Siden jeg er eldst i "flokken" (snart 27) har jeg liksom "alltid" gitt gave. Litt rådvill her. Rimelig bortskjemte barn også, tror egentlig mine gaver aldri har spilt noen rolle fra eller til under treet. Ble gaver på dem likevel gitt, kjøpte luer herfra: http://www.g-anette.com/ KJEMPEFINE LUER. Har en derfra selv. anbefales!
-Tante 1: blomst
-Tante 2: vin+sjokolade. Kanskje lage smykke?
-Vennepar:
Elsker å gi gaver! Kjøpe, lage, pakke inn! Venninnene mine er ikke så glade i å gi gaver, syns derfor det på mange måter er vanskelig å "presse" på dem gaver, vil jo ikke at de skal føle at de må gi noe til meg men er jo ofte sånn det blir. Noen som vil ha en gave av meg?
Gleder meg til å fylle ut lista litt mer fremover!!!