julegavetips

¤Celti¤

Elsker forumet
tel mannen min..tenkte kanskje på en weekend tur bare før oss to men kor? han like ikkje å gå i butikka å sånt å det kan gjerne være sånne bilting å tang å se på f.eks[:)]

Jeg har ingen tips til hvor dere kan dra, men syns weekend tur med hans intereser var en super ide! Det blir han sikkert kjempe gla for iallefall! [:)]

Hva med å bestille til en plass som skal ha formel 1 da. De legges til storbyer så kan du snike inn litt shopping. Men da kan dere ikke dra før i april tror jeg.

ORIGINAL: mammatilMali

Hva med å bestille til en plass som skal ha formel 1 da. De legges til storbyer så kan du snike inn litt shopping. Men da kan dere ikke dra før i april tror jeg.

okei men det gjør ingenting om det ikkje blir før da[:)] men kor har dæm sånt egentli?[8|]

æ fant[:)] takk[:D]

ORIGINAL: Tracel

tel mannen min..tenkte kanskje på en weekend tur bare før oss to men kor? han like ikkje å gå i butikka å sånt å det kan gjerne være sånne bilting å tang å se på f.eks[:)]

Høres ut som en fllott ide!
Dra til London, og gå på vitenskapsmuseet. Der er det myyye å se på, blant annet biler, motorer, fly, dyr osv. Han jeg var der sammen med syntes det var supert!

Back
Topp