Julegavetips!

Mammatilsnarttre

Elsker forumet
Noen som vil dele noen tanker ift årets julegaver? Gjerne til folk i alle aldere - er jo så vanskelig :)

Har bestilt kalendere som en del av gaven til besteforeldrene på min side, en onkel og foreldrene mine med bilder av prinsessa, men da mangler jeg jo fremdeles en del :)

Haff, vanskelig det der altså. Kalender er jo lurt til familie.

Vi kjøper ikke til så mange enn de nærmeste og barn til nære venner.

Jeg havner alltid på sånne gaver som er litt etter hva folk liker, men noe de kan bruke/kose seg med.
Kaffe, te, vin, kremer osv med tilbehør. Jeg syns sånt er hyggelig å få, men mulig jeg er kjedelig. Ha ha ;)

Kalender, barnehagebilde, ellers er jeg stor fan av å gi bort bruksting som de kan bruke.. Vin, sjokolade, julekaffe, julete, olje, osv.. Gjerne i en søt kurv. Folk har jo alt, hvis ikke de ønsker seg noe spesielt da:-) Til barna i familien har jeg kjøpt ullsett til alle sammen og en liten leke. Deilig å få noe man trenger..

Kjøpt en nydelig tekopp til søstra mi, søt notatblokk til den andre. Minithermos til min mor, for å ha på tur når hun går alene. Pappa ønsker seg stilongs (igjen), men det gidder jeg ikke. Kjøpte TO i fjor jul, deriblant en supermannutgave. Han får visst aldri nok av dem. Mulig jeg kjøper en sånn fuglemater i glass, sånn rund en, de er så fine! :) Ellers vet jeg ikke helt. Klær til tanteungene kanskje? Kjedelig, men de har jo så mye leker, og vil heller kjøpe noe praktisk og fint. Tenker på en nydelig badekåpe til mannen fra Aahlens, men den er litt dyr.

Den var ikke så dyr, syntes jeg husket det dobbelte! Da blir det badekåpe :) 699!

Hamstret keramiske kniver fra Porsgrunn i dag, var halv pris. Så alle voksne i familien får kniver i år! (mem de er syyykt gode)

Back
Topp