Julegavetips?

Eldorado

Forumet er livet
Nå mangler jeg julegave til begge sett med besteforeldre på min side, og en storebror.

Besteforeldrene mine er to vidt forskjellige par. Det ene paret er veldig kristene, drikker ikke alkohol, og er stort sett svært lite ute på ting bare de to. Budsjettet er ikke endeløst så det er derfor jeg blir litt blank her.

Besteforeldrene mine på farsiden kan være glad i en god film, tar seg gjerne et glass med vin, likør eller lignende. Bestemoren min er så og si aldri utenfor døren pga angst og sånt. Så konsertbilletter eller noe er bortkastede penger. Bestefar er alltid ute på farten.

Storebror er som andre single menn på hans alder tror jeg. Veldig opptatt av film, spill, fest og morro. Opptatt av hvordan han ser ut til en viss grad :o)

Tips!??
 
Mine besteforeldre for års kalendere med bilder av lillegutt, ifjor fikk de fame bilde av han.
stebroren min og lillebroren min tror jeg får gavekort på jack and jones.
 
Kalender ja, det vakke dumt! :) Det hadde i hvertfall vært midt i blinken for det ene paret :D
Det kan nok hende jeg kjøper det!!

 
eg har ikkje bestefedre da..
men eg gir som regel alltid forburksting, ting de kan bruke opp og kaste.. fordi besteforeldre som regel har alt av dill de trenger.

farmor får 3 fine kubbelys (ho tenner masse lys da) så kjøpte eg et son "sølv"fat som ho kan ha lysene på. Dette blei litt dyrt fordi eg kjøpte fine dyre lys.

Mormor får en handkrem som er spesielt for eldre mennesker og ei flaske sjerry.
 
Ja, jeg signerer sneglen her! Et bladabonnement er supert. Hva med et abonnement på lokalavisa e.l?

Gavekort hos frisøren? Alle må jo dit......
Ny shampo?  www.blivakker.no

Et pledd? Jeg kjøpte en gang med brodert navn på til gubbens besteforeldre. www.skandianvianlife.no eller noe i den duren.

En eske/kartong med kaffe? ALLE gamle setter pris på sånt! Garantert!

Finere gelèer og syltetøy? Hervik har nettside som selger sånt innbiller jeg meg.........





 
Jeg er veldig for å gi ting som de kan bruke og som ikke samler støv. Abonnement på blad er en god ide. Det har jeg gitt tidligere. Ellers er jeg en fan av opplevelser som f.eks billetter til teateret eller lignende. En fin pyntet kurv med forbruksvarer er også et alternativ. Kalender og bilder er minst like koselig. :)
 
Back
Topp