Julegavetips?

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Aner ikke hva jeg (vi) skal gi poden til jul, føler han har "alt"... Det er jo i og for seg litt av et
luksusproblem, men akkurat nå ser jeg ikke skauen for bare trær [:D][:D][&:][:D]

Så hva skal dere gi barna til jul? Tips til kule ting å gi til egene eller andres unger taes i mot med takk!

minstemann får legobord med to stoler, lego, (ikke duplo) , ullundertøy, langrennski.. hmm sen va de litt småtteri også..

eldste får vel de samme plus har han bursdag også og da får han litt mer som klær, lego, kuleramme og en cdspiller at ha på rommet[:D]

AAAAner ikke[8D]

Vi får se om vi finner noe[:)] Føler han har det han trenger[8D]

Sambo tenkte på ds da, men jeg syns han er litt liten? Kanskje en barne pc? Han er veldig glad i å spille spill da. Vil spille på mobilen min heile tia[8D]

Vi skal faktisk pusse opp et dukkehus jeg fikk da jeg var liten. Det er digert og absolutt nydelig. Hjemmesnekret av en nabo. Så må vi bare kjøpe noen ekstra møbler, lage nye gardiner til huset og kjøpe noen dukker i rette størrelsen. Vet ikke om dette var så mye tips akkurat men det er det hun får[8D]Her har hun også ALT, så jeg ble veldig glad da jeg kom på denne ideèn selv. Ellers hadde ikke jeg visst hva vi skulle gitt henne. bortskjemte unger![8D]

Hannah ska få CD spiller me Hello Kitty... vesst dem får den inn før jul da vell og merke...
Åsså får ho litt deler og ting til Zhu Zhu pets[:D] Og litt klær me Hello Kitty...

Isak får en bilgarasje me Cars... Og.... tja.... det var det da....

De har fått litt lego så kanskje vi kjøper litt sånn biler og div til det da!!!
Isak har bursdag 3.jan så da får han muligens en cd spiller me cars hos oss eller farfar!
Har tenkt litt på cars gardiner til rommet hans og!!

Tror vi sliter med det samme luksusproblemet [8D]

Jeg har ikke anelse hva jeg skal kjøpe..
Jeg har en jente som ikke leker en gang, selv om hun har stort utvalg [8D] Tror faktisk jeg kunne pakket inn gamle leker og hun hadde ikke kjent dem igjen, hehe, så lite er hun oppi kassene sine...

Det hun intresserer seg for er tegnesaker, perler og slike ting hun kan gjøre på kjøkkenbordet, men det har hun liksom alt av!!

Huff, er vanskelig det der..
Klær og slikt har hun jo, får jo det hun trenger når hun trenger det..

Regner med at jeg bare kjøper en liten oppmerksomet til henne..

Da blir det nok snowboard til småen[:)] Og en film til han fra snuppa, og så skal han såklart få en gave med julenissebababyene siden dei fikk smokkene hanna[:D]

ORIGINAL: tuttilutt

Tror vi sliter med det samme luksusproblemet [8D]

Jeg har ikke anelse hva jeg skal kjøpe..
Jeg har en jente som ikke leker en gang, selv om hun har stort utvalg [8D] Tror faktisk jeg kunne pakket inn gamle leker og hun hadde ikke kjent dem igjen, hehe, så lite er hun oppi kassene sine...

Det hun intresserer seg for er tegnesaker, perler og slike ting hun kan gjøre på kjøkkenbordet, men det har hun liksom alt av!!

Huff, er vanskelig det der..
Klær og slikt har hun jo, får jo det hun trenger når hun trenger det..

Regner med at jeg bare kjøper en liten oppmerksomet til henne..

an du kjøpe sånne ting til å tegne med som du har i badekaret , det e jo litt kjekt ;) på apoteket ;)

Her skal de få sånn "supermarked" med plastmat og handlevogn. Og det blir det hele.

Det kommer så mange andre gaver til jul, også har vi supplert med mye av det vi tenkte de kunne få i julekalendern (filmer, maleutstyr, akebrett, bøker..)

Back
Topp