Julegavetips?

Froya88

Forumet er livet
Julen nærmer seg jo,nå... Noen som kan gi meg noen julegavetips til min kjære? Han er 26,hvis det hjelper noe. Tenkte på en pris rundt 1500-2000,- til sammen.. [;)]

Somebody?
[:)]

Har du spurt hva han ønsker seg da? I fjor ga jeg min kjære en hårtrimmer (han ønsket seg det) til 600 kr, og en original united skjorte og lue.. (fotballfan) I år skal han få nye klær fra innerst til ytterst. Og en godlukt fra parfymeriet.

Hvis kjæresten din liker å reise kan du jo spandere en helg et eller annet sted - billige turer både med fly og båt om dagen, eller bare en natt på hotell... så kan dere ha en helg hvor dere bare er dere to, hvor andre reier opp senga, du slipper å lage mat, og dere kan bare konsentrere dere om hverandre [;)]

jannicke T: Han vet ikke.. Typisk! Hehe! [:'(][:D] Men hårtrimmer/skjeggtrimmer (kombinert) fikk han av meg for et par mnd siden. Så.. [:)]
lenemor: Vi skal til Gran Canaria i februar/mars. Faktisk ut å bestille tur idag [;)] Så det er også uaktuelt liksom.. Hehe! [;)]

Akkurat det der med klær fra innerst til ytterst,har jeg selv tenkt på... Hele pakka liksom! Skal iallfall få noen stilige boxere,har jeg bestemt meg for. [;)]

Hmm.. Ikke lett dettan! [;)]

Hei. Ja det er ikke så dumt med klær.. Min setter pris på det... også fordi det er litt personlig. Han skal får et par kule boxere, en-to nye bukser, en fin skjorte, noen t-skjorter, og et par kule gensere... og det er jo en bra gave det..

har tenkt å tenkt på hva jeg skal kjøpe til shærestn;)
han har jo allerede fått parfyme å sånn såe....blir kansje noen stilie klær å noe annet ilag med[:)]

Vi er så kjedelige at vi kjøper hverandre en ny mobiltelefon.. [8|] Men jeg tror nok jeg må lure inn en gave til[:D]

Hei mie83. Siden du sier at du ikke har så mye penger...hva med å lage et diplom? Som sier at han er verdens beste kjærste og snart pappa? Som du kan ramme inn.... Også har de mye på nettet, der du kan finne mye rimelige saker og ting. Eller du kan lage noe annet... Jeg hadde hvertfall satt pris på et diplom fra min kjærste... [;)] Og på senteren rundt sitter det jo folk og graverer øl glass, kopper osv... der kan du jo også gjøre kupp.

Playstation er pop her i huset...ulike spill, og ratt og pedaler til å kjøre med. ellers er alle Pondus-bøkene populære.

Andre forslag:
Ny mobil
vektøy
klær
skiutstyr
snowboard
rollerblades
spill
musikk
DVD-filmer
Fine bilder av deg!

Lykke til! Klem, m

la han få noe personlig, som bare dere vet om

Dress,det skal jeg kjøpe til mannen min....tror jeg da.

uff ja... julegave til kjærsten... må være det værste jeg vet å handle tror jeg!

I forfjor fikk han xbox og i fjor parfyme sett og halflife2.

I år har jeg lyst til å kjpe en kloke til han.. Han sier at han ikke tåler nikkel og derfor kan han ikke ha det, men er vel ikke så mye nikkel i en klokke vel???????? Finner rett og slett ikke på noe annet jeg...
Hater å kjøpe julegave til han for han gir så fabelaktig dyrt! Skal alltid overgå meg i gaver og derfor kjøper han en hel drøss..

I fjor så satte jeg opp ønskeliste da.. de tre øverste var armbånd, parfyme og en ting til som jeg nå overhodet ikke kommer på... hva pokker var det da?? tenker så det knaker her nå jeg... hmm...
Vel, uansettt så fikk jeg alle tre tinga (han skulle likosm velge en) og ikke nok med det.. han kjøpte ett armbånd som jeg sa på kødd at det ønsker jeg meg.. for jeg så prislappen liksom.. 3000 kr... Regna ikke med å få det akkurat... begynte å gråte og hele pakka jeg..hehe [8D]
Men vel, jeg gikk ikke over 1000 lappen til han... irriterende!

jeg synes ikke alt må være så dyrt....det er jo tanken som teller...eller hva??
blir kjempeglad jeg uansett hva jeg får[:)]

Enig med deg,lilla!! [:D] Tanken som teller! Definitivt! [;)]
Og ma 84; Jepp,der sa du noe lurt! Gi ham noe personlig og gjerne en gave som inneholder masse kjærlighet! [:)]

Hmm.. Det med mobiltlf er jo ikke så galt tips da.. Han har liksom en gammel nokia,men er heller ikke så nøye på det med mobiler! "Bare man kan ringe og sende mld,så er resten det samme"! Hehe..[:D] Mens jeg helst skal ha det siste! Hehe,huff! [:D] Og det med et bilde av meg også... Hmm..
Mange gode tips dere har gitt meg altså! Tuuusen takk!! [:D]
Og er det noe mer dere har på hjertet,så kom mer enn gjerne med det! Jeg tar imot alt av tips! [:D]

Hei mie83.

Du har ikke tenkt på å selge noen av de smykkene du lager for å få inn litt mer penger? Hvis du har mulighet til å legge ut noen bilder av det du lager så kan det hende det blir noe ekstra kroner å hente.

Ja,kan man ikke det? [:)] Alt skal jo være mulig å få kjøpt på finn,sier de jo. [;)] Ingen som sier at du ikke kan iallfall. Så hvorfor ikke? [;)]
Hadde jeg gjort altså! Grip sjansen!! [:D]

No problem! [;)] Håper du får en liten suksess med de [:D] Hadde vært moro! Kan jo informere oss om hvordan det går videre etterhvert. Lykke til!! [:D]

Det finnes nikkelfrie klokker mange steder - det er bare å forhøre seg. Dersom du skal til Oslo så har de en butikk i andre etasje på Oslo City som selger smykker og klokker - ligger rett over rulletrappa til høyre for hovedinngangen. Der har de mye fint i nikkelfritt, ellers har de det sikkert på vanlige urmakere også.

Jeg har også nikkelallergi, og jeg reagerer med en gang. Det verste er at om jeg går med noe nikkel på meg så reagerer jeg på alt annet også - som knapper i buksa, etc.

Husk at det er farsdag snart!

Back
Topp