Julegavetips til voksne?

Mammatil2.2018.2021

Forelsket i forumet
Er i god gang i å ha oversikt over alle julegaver vi skal kjøpe for i år. Men sliter med svare andre når de spør oss om hva vi ønsker oss.

Så hva ønsker dere voksne dere til jul?

Eller om dere har noen lure ideer for hva man kan gi andre voksne i gave.

Jeg syns det er veldig koselig å gi bort opplevelser. Med mindre det er noe de virkelig trenger og ønsker seg. YouWish.no har mange fine opplevelser. Der har jeg kjøpt mange gavekort:)
Det samme gjelder egentlig gaveønsker også. Når man er ‘’voksen’’ så kjøper man jo som regel det man trenger selv, så en opplevelse er veldig fint. Noe man husker godt og noe man kanskje ikke hadde gjort om man ikke hadde fått det i gave:)

Vi pleier å ønske oss ting vi trenger. Eller så ønsker vi oss gavekort eller penger. Vi fikk opplevelse i bryllupsgave for 8 år siden som vi enda ikke har fått brukt. Det var svogeren mine som lagde ett eget gavekort. Men når vi hadde tid så hadde han ene kjøpt seg oppussing objekt. Så da har det aldri blitt noe av. Så sånt liker jeg ikke. Har 3 syke barn så kan ikke akkurat planlegge for mye heller.

Gode kjøkkenkniver. Drikkeflaske på 1l. Innesko. Kurv med dagligvarer/tørrvarer.

Har alltid noen ønsker
Ulltøy
Bøker
Penger til kjøkkenmaskin
Lampe

Jeg har mer på listen men husker ikke alt nå
jeg kjøper definitivt ikke alt jeg ønsker selv

Jeg pleier "spare opp" ting å ønske meg, så jeg ikke kjøper meg ting jeg ikke absolutt trenger NÅ om høsten :p

Synes det er vanskelig nå i småbarnstiden.. Det er mye jeg har lyst på, men som jeg uansett ikke får brukt. Jeg har ikke tid til å spille masse brettspill, game, traske masse i fjellet, osv..

Men jeg ønsker meg ihvertfall nye boken til Tegnehanne, et nytt brettspill (i optimismens ånd), og regnvotter..

Mannen skal få nye trådløse ørepropper.

Kanskje jeg skal ønske meg en håndmikser også, siden det er så styr å dra frem svære kenwooden, og vispen der er litt rævva spesielt til små mengder.

Vi har laget ønskeliste på kitchn som vi har sendt ut til de som lurer, og så har jeg ønsket meg noen posters bla. Synes det er veldig greit med den lista vi har på kitchn, både jeg og mannen har vært gjennom og sett hva vi kunne tenkt oss, og man finner jo alltid noe :happy:

Vi har ønsket oss gavekort på matkasse et par år :D

Stekepanne og pynteting til veggene. Har malt en god del i sommer og har ingenting på veggene. Vi får stort sett penger.

Back
Topp