Julegavetips til mannen!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Det er vel flere enn meg som kjenner på hvor vanskeøig det er å kjøpe gave til mannen i huset, men har noen noen tips? Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal handle... kjøpte englandtur ifjor, men det er uaktuelt iår:-/
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Mannen min fikk i fjor en flaske whiskey og ett "gavekort" på 10 forskjellige erotiske "tjenester" som han kunne cashe inn når han ønsket ;)

Må være litt kreativ når pengene ikke alltid strekker til :p

Trenger vel ikke si at han ble meget fornøyd :rolleyes:

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Vurderer å kjøpe sånn regatta flytevarmedress til han, då han elsker å vera ute på sjøen og det kan være litt kaldt vinterdtid.... Men er litt usikker. Kanskje litt kjedelig, men like å gje gaver som folk treng og blir brukt ;)

Det er vel flere enn meg som kjenner på hvor vanskeøig det er å kjøpe gave til mannen i huset, men har noen noen tips? Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal handle... kjøpte englandtur ifjor, men det er uaktuelt iår:-/
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Tja...hva liker din mann? Interesser han har?:)

Kinobiletter,så kan dere gå sammen? Ut på en bedre middag sammen? Parfyme? Trenger han noe klær,eksempelvis ny vinterjakke? Treningsklær? Sko? Gavekort til frisør?

Tenkte akkurat på det samme her. Kom på hva gaven blir til min. Skal snakke med farmor og farfar om de har mulighet til å ta seg av mini noen timer, slik at vi kan gå ut og spise i romjula :-)
Hvis vi får til det blir det nok den beste gaven jeg kan komme på :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Aner ikke hva jeg skal gi til min heller. Han har nettopp hatt bursdag så jeg føler han liksom har fått "alt" :P
Ender vel opp med at jeg kjøper noe klær eller sko, noe jeg synes han trenger :P

Fra ungene tenkte jeg litt på å få tatt noe håndavtrykk og fotavtrykk samt skrive noen fine ord om det å være pappa, og ramme det inn. Men vet ikke om jeg får det til. Var i ørten butikker på lørdag for å se etter fingermaling, men ingen hadde.

Tidligere har vi kjøpt ganske dyre gaver, men i år må vi nok begrense oss litt i pengebruken. Så må prøve å finne på noe som ikke er så dyrt, men likevel ikke er kjedelig :-p evt. får jeg spørre om vi skal kjøpe noe felles i stedet for gaver i år.

Sendt fra mobilen.

Jeg vet jeg skal følge godt med her :) mannen her har akkurat hatt bursdag og gave da var vanskelig nok, også kom farsdagen rett etterpå. Han har liksom alt og mer enn det.. Vet han ønsker seg et spill... Han spiller egentlig aldri, men dette er et spill han intr seg for og har veldig lyst på, så kan være det blir det. Han venter også på det siste albumet til linkin park som ikke er kommet enda, men jeg tror set kommer før jul, så kanskje det også.

Han fikk speilreflekskamera av meg da vi var gift ett år, så kanskje objektiver til det. Det VET jeg han ønsker seg og trenger. Han har fått flere klokker av meg og han har både iPad og et annet nettbrett...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her får mannen vinterjakke av meg :)
Han vet desverre om at han får den...
Fra ungene trur eg han får ullsokker for det ønsker han :)

Så ganske enkelt og kjedelig :)

Her får mannen vinterjakke av meg :)
Han vet desverre om at han får den...
Fra ungene trur eg han får ullsokker for det ønsker han :)

Så ganske enkelt og kjedelig :)

Det ga jeg min mann og, men siden han ikke har en fra før må jeg la han begynne å bruke den allerede nå :p

Back
Topp