Julegavetips til kjæresten

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Å ja dere leste riktig! Snart jul! :santa
Vi har aldri gitt hverandre julegaver, vært sammen 2 år. I fjor dro vi på ferie i jula, så det var gaven fra oss til oss... Så første året med gavernå. Noen tips?
Han er 24 år, spiller mye spill.. kan ikke drikke alkohol pga. Sykdom :rolleyes: Tjah, litt kjedelig type kanskje haha :hilarious:
Så trenger tips :bookworm::anyone

Her og er kjæresten vanskelig å handle til, så det blir ofte konsertbilletter, abonnement på et blad han liker, opplevelser. Av gaver har jeg tidligere kjøpt headset og høyttalere jeg vet han har sikla på.
Det er jo mye artige opplevelser du kan kjøpe om han liker feks rafting, eller escaperoom osv :)

Her og er kjæresten vanskelig å handle til, så det blir ofte konsertbilletter, abonnement på et blad han liker, opplevelser. Av gaver har jeg tidligere kjøpt headset og høyttalere jeg vet han har sikla på.
Det er jo mye artige opplevelser du kan kjøpe om han liker feks rafting, eller escaperoom osv :)
Takk for tips! Konsertbillett var lurt! Eller bare bestille en hotellhelg for han og meg :love7

Anbefaler youwish.no, har funnet mye inspo til opplevelsesgaver der! Ellers har jeg tidligere kjøpt klokke, klær, verktøy, kjøkkenredskap (han liker å lage mat). Det enkle er ofte det beste!

Her kjøper vi gjerne litt “større” ting, men i fjor og i år begrenser vi beløpet til under 1000 kr (han juksa i fjor :p )
trenger han gaming “noe”? tastatur, mus, musematte, headset?

Gamers survival kit :D
Brus, godis, osv som han liker, energidrikk/iskaffe, gjerne med litt effekter fra favorittspillene hans :)

Jeg lagde t-skjorter til mannen med trykk fra favorittspillene hans et år, det ble godt mottatt :)

Takk for supre tips! Skal fiske litt rundt ang gaming utstyr :D:bookworm:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp