Julegavetips til jenter på 10-12 år

Mikke

Glad i forumet
Hva liker de? Selv har jeg gutter og ser for meg at jenter i den alderen kanskje ikke vil ha leker på samme måte som noen år tidligere..

Hva liker de?
Gjerne alt av ting, leker, bøker og klær.

jeg skal kjøpe til ei på 12-13 og der er sminke og hår det store.. har vel vært det en stund.. hun har fått gavekort siste to årene, men i år har jeg kjøpt charms armbånd og sminke. 

Jenta her i huset på 10 ønsker seg lego, sims spill til pc, spill til wii-konsollen, PC, møbler til Lundby dukkehus, Blingles (bling til å lime på div ting) og selvfølgelig klær og sminke :)

Jeg skal kjøpe julegave til en jente på 11 år. Hun sier at hun ønsker seg bøker, helst med "litt kjærlighet", og gjerne om dyr. 

Her har det blitt gavekort på 250kr (steen og strøm) de to siste årene til tantungen :)
Hun blir 13 i januar.
Har vært en stor hit :)

Mitt tante barn på ti ønsker seg justin bieber:o Jeg foreslo ett nydelig strutteskjørt, men hun bare så dumt på meg. Alle leker er pakket ned og erstattet med plakater fra topp osv. Så det er nok veldig forskjellig fra ti åring til ti åring....

mi snuppe på straks 11 ønskr seg hår ting, som leke striper og dilldall. Justin bieber ting, klær, sko, og smykker.

Back
Topp