Julegavetips til gutter rundt 20 år??

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Sliter sånn med hva jeg skal ordne til brødrene mine til jul... De ønsker seg nada, og har jo selv ikke peil på hva de trenger.

Pris er max 500, helst langt under!

De fikk ullsett i fjor. Parfymer i alle år før det....

Tips mottas med takk!

- Kinobilletter m/popcorn etc.?
- Konsertbillett?
- Kokebok eller bakeoppskrifter med ingredienser til en oppskrift?
- Hvis de spiller,så kan de jo være interessert i "påfyllskoder" hos Game stop?
- Er du kreativ,kan du jo lage en collage med bilder av dere sammen + sitater og div. i en fin og billig ramme fra IKEA?
- Bor de alene,kan du evt.tilby å lage middagsfest hjemme hos dem,hvor du står for handling og laging av mat til f.eks 6.pers.?
- Hjemmelaget "gavekort" på ting du vil gjøre for dem (ting du tror de vil ha hjelp til...vindusvask,hælgavask,innkjøp av nytt interiør,sjåfør...etc.,etc.!

Tja...eller nytt ulltøj og parfyme igjen? ;)

Fikk beskjed av mine brødre på 24 at de ønsket seg og trengte klær og pen skjorter, og da en modell som heter shine for den sitter visst litt bedre :) ellers vet jeg ikke! Må liksom bare gå i butikkene å se og kanskje komme over noe jeg synes er en fin gave som passer hver av dem :)

Klær! Det kjøper jeg alltid. Broren min gidder sjeldent å kjøpe selv om han ikke må. Har kjøpt slips med skjorte ett år og fin, tynn ullgenser med v-hals fra dressmann ett annet år. Husker ikke mer, men det er hvert fall mitt tips!:)

Sokker. Brødrene mine sliter sokker veldig fort og trenger hele tiden nye. Er jo litt kjedelig, men kan "sprites opp" litt med sjokolade eller noe annet snacks

Haha dette er jeg veldig kjent med!!!

Min lillebror får ting til han skal flytte ut. Bestikksett, kjelesett osv :-P
Han setter mer pris på det nå som han er 23. Men når han var 20 sa jeg bare "sånn går det når du ikke ønsker deg noe " :-D :-P

Kjøper ofte kler til min bror. Men nå har har kjøpt hus. Så i år får han ett sett med panner. Eller så er verktøy veldig populært til gutter/menn i vår familie. Men det går litt på interesser da :)

Klær, spill, klokke er ting jeg pleier å gi med hell. Finner f.eks mange fine klokker billig på eBay. Evt ting til hjemmet, ølglass o.l. stebroren min har fått stilige whiskyglass fra Norman Copenhagen som han er veldig fornøyd med, fordrer jo at de liker whisky da.

Takk for mange fine tips! Kanskje jeg drister meg til å kjøpe klær! :D forresten veldig smart å kjøpe hus-ting. Han ene bor jo for seg selv, og han andre burde vel forlate redet snart han au... :P

Klær! Det kjøper jeg alltid. Broren min gidder sjeldent å kjøpe selv om han ikke må. Har kjøpt slips med skjorte ett år og fin, tynn ullgenser med v-hals fra dressmann ett annet år. Husker ikke mer, men det er hvert fall mitt tips!:)
Henger meg på denne; klær! Har 4 brødre og gir klær til de alle sammen! Alltid en hit for de gidder sjelden selv å shoppe;)
J&J fungerer bra for "meg"!
I fjor flyttet ene broren min og da dro jeg på IKEA og kjøpte ca alt av tallerkner osv! Kjempegøy å gi en stor, tung boks:) :)

Uff! Sliter med å finne på noe selv også. Også har jo selvfølgelig min biologiske bror bursdag på fredag I tillegg, så må jo finne to til han. Tenkt på sånn myggjager man har i beltet, da han er mye på fisketur. Men det kan se ut som det er litt vanskelig å få tak I nå som det er vinter.

Back
Topp