Julegavetips til de små?

håpefull 76

Betatt av forumet
Jeg er snart ferdig med julegavene for i år, men mangler den aller viktigste.
Vet ikke hva jeg skal gi snuppa i år....Vet hun får mye fint fra besteforeldre; akebrett, strikketøy, trommesett ([;)]), cd-spiller ++.

Noen som har gode forslag? Hva har dere kjøpt til deres små?

Nu har jag ju gutt da. Så här får han en stor bilgarage som är den största gaven. (just nu parkerar han bilarna i sin riddarborg) Sen massa i postman pat som är det stora om dagen [:)]

vi skal gi dukkevogn å dukke til Kamilla :)

Vi skal se om vi finner tak i en trehjulsykkel. Vet ikke om sånt er tilgjengelig nå da, men tenkte vi kunne tørrtrene inne til våren kommer. [:)]

Ellers skal vi kjøpe litt småsaker tror jeg. Jeg skal finne en sprettball eller to, samt tegnesaker, som hun kan få som "julestrømpe", så hun har noe å drive med på julaften, og det er ting hun nok kommer til å like uansett. [:)]

Lucas får akebrett, et sett fra porsgrunns porselen med kopp, fat og skål (prins heter det vel?!) også har han fått ullfleecedress og lue fra nøstebarn som også er bursdags gave :)

aner ikke selv en gang..[:-]
Snuppa får så mye av besteforeldrene, og har egentlig alt hun trenger.. Hun får en ny bilstol da, det må hun ha i bhg, så utenom det har vi tenkt på om hun skal få en ny god stol å ha i stua pluss noen småleker fra Timmy Tid[:)]
Mamma kjøper lekekjøkken i tre fra sprell.no (mamman ble forelska i det[8D]), og tanter og onkler alt av tilbehør pluss ullklær.
dukkevogn, akebrett og X antall dukker har hun[:-] Og jeg synes hun er for lita til dukkehus enda, selv om jeg har lyst til å gi henne det[8D]

Vi hadde planer om å gi ham lekekjøkkenet fra Ikea, men så ble det TV/DVD til bilen i stedet for, og da får heller kjøkkenet vente til bursdagen. I tillegg så får han en kuleramme og litt hobbysaker.

I julestrømpen skal han få en jule-DVD, rosiner og godis [:)]

fra oss får dem dukkevogn til jul pluss en bok hver,av mamma og pappa får de dukke pluss dyne pute til vogn\seng+++

til bursdag 1 jan får de hver sin dukkeseng,et lekekjøkken og trehjulsykkel++++ masse smått og mye annet som jeg ikke vet.

Hun får så mye flott av besteforeldrene, at vi gir ikke så mye til henne til jul. Hun forstår jo ikke at den gaven er gitt fra den og den personen, hun blir jo bare generelt glad for det hun får!

Så av oss får hun noe klær og fingermaling.

Pengene som vi ville brukt på julegave, går istedet til bursdagsgaven. Da skal hun få stor-seng og nytt rom. Og det rommet må pusses opp, så da trenger vi penger til det.

Kjipe foreldrer [8D]

Back
Topp