Julegavetips til besteforeldre?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Noen som har et tips og to!?

Aaner ikke hva vi skal kjøpe til besteforeldrene våre som har alt. Det er snakk om ett sett besteforeldre på min side, og ett og et halvt på mannens side. De er alle 75 +.

Hva kjøper dere til deres besteforeldre?

Vi skal kjøpe en digital/internett radio til mormor og morfar, og ei lita kakeform for det ønska mormor seg.
Farmora mi får ei flaske rødvin og konfekt.
Hans farmor får et bilde av mannen, gutten vår, pappan til mannen og farmora som vi tok i sommer (fire generasjoner:), og konfekt fra sjokoladebutikken.

Det er IKKE enkelt å finne gaver til de som har alt, det blir oftest forbruksvarer for det får man jo sjelden nok av. Lykke til! :)

Mine besteforeldre, altså Sofies oldeforeldre, får i år et kleenex-etui som jeg scrapper som de kan ha over kleenex-eskene (gir jo en eske også da, selvsagt), pluss kanskje noe julegodt, julekaffe eller slikt som jeg vet de liker. Mormor er glad i lakrisbåter, f.eks. 

Til barnas besteforeldre blir det i år kopper med bilde av Sofie og teksten "verdens beste mormor/bestefar/mor/osv. De får også kleenex-esker, julegodt og noe annet sammen med dette. Pappa og de får Mr Bean-julefilmen, den er så herlig, og jeg vet de liker Mr. Bean. Svigers får nok noe stort og dyrt, de er mer den typen som gir hverandre store dyre gaver som vi alle spleiser på, en de får da disse koppene og det fra Sofie. 

Pappa og de må jeg nesten bare gi slikt som er litt smått, litt hjemmelaget og personlig og ikke dyrt, for de liker ikke at jeg bruker penger på "tull", de vet jo hvordan økonomien er og pappa liker ikke å kaste bort penger på jula. :p

Back
Topp