Julegavetips til 26 år gammel mann

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Samboeren min ønsker seg ingenting til jul, MEN han er som et barn og kjøper jeg ingenting så er ikke det greit. Han liker ikke sånne "kjedelige voksengreier" som vi får :hilarious: av de 5 årene vi har vært sammen så har han fått klokke 3, og han har bursdag nå på fredag, og da får han også klokke, så det blir ikke flere klokker i år :hilarious: han har fått lydplanke, AppleTv og UE boom (høytaler) tidligere, han er glad i litt sånne duppeditter, men jeg er helt tom, vi bruker å kjøpe for mellom 1000 og 1500 kr, airpods er ikke noe, og ordentlig headsett har han.

Noen tips? Hva skal dere kjøpe til deres menn?
 
Min er voksen, både mentalt og fysisk (40) og synes det er helt greit med sånne voksen gaver som vi får, ønsker seg klær (så slipper han å handle) etc

Jeg har ikke funnet ut hva han skal få i år. Jeg hsr bare gitt ham 2 klokker på 18 år så det kan jo være innenfor med en ny ;)
 
Han jeg bor med liker bare dyre klær og belter, men kjøper jeg det, så er det likevel ikke riktig. Så jeg har gitt opp den delen. Klokker skal å være 5000kr+, sko 2000kr+. Ja. Han er dyr. Så, siden han er dyr og vanskelig, så har jeg i år kjøpt lego, og jeg gleder meg :D
Også skal han få shampoo, voks og hodebunnspray, som jeg kjøper på jobb :D

https://lekekassen.no/lego-ideas-21317-steamboat-willie
dette er den han får
 
Gubben her er 40+ og prøver å pushe lego tog på ønskelisten til ungene fordi han vil ha det så hadde jeg hatt 2000 å bruke på han så skulle han fått det, men vi kjøper ikke til hverandre.

Teknikkmagasinet har jo masse dill.
Abonnement på blad, feks pondus? Evt bøkene.
Brettspill? Finnes med ethvert tenkelig tema.
Outland selger masse nips, stort sett med tema fra skjerm/brettspill eller fantasyverden, enten han trenger batman-kutter til toasten eller kopp med supermario eller fjernkontroll til tven som ser ut som tryllestaven til Harry Potter.
 
Ja, sånn teoretisk får mannen pondus abb av meg.

Jeg kjøpte et gaveabb til ham til jul et år for.... Mange år siden. Året etter kom faktura for et år til helt av seg selv og det har blitt en avtalegiro som går ut av kontoen min i januar hvert år... Men ikke hvert år jeg husker å skrive noe om at han fortsett får et år til i julegave ;)
 
Hotell for dere 2?
Det hadde vært fantastisk, men så har vi en liten på 8 mnd. som ikke lar seg passe enda, og jeg har egentlig ikke noe tro på at noen kan ha han på mange mnd. enda, han har slitt en god del siden fødsel, og er nok derfor veldig knyttet til meg, men er nok det han aller helst ville hatt :)
 
Det hadde vært fantastisk, men så har vi en liten på 8 mnd. som ikke lar seg passe enda, og jeg har egentlig ikke noe tro på at noen kan ha han på mange mnd. enda, han har slitt en god del siden fødsel, og er nok derfor veldig knyttet til meg, men er nok det han aller helst ville hatt :)
En tur for dere alle 3? Evt ute middag på dagtid mens noen triller tur med mini eller kinodate? Min var 1,5 år før det var mulig, så vet det ikke er like lett bestandig.
 
Back
Topp