Julegavetips, bøker

krim
harry hole og jakthundene

Alle bøkene av Lars Kepler ;) Grusomt spennende!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen spesiell favoritt, men i sommer leste jeg Indias datter som ligger høyt på topplista. Utrolig bra bok, handler om ei jente som er adoptert fra india, kulturforskjeller og hvordan d går med to familier. Syntes i grunnen at boka hørtes kjedelig ut, men jeg slukte den på 3 dager :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leser kun krim... Nå er det Camilla Läckberg :-) Lars Kepler står på ventelista!

Lest alle Harry Hole-bøkene.

• Liker
Reactions: H27
Likte veldig godt Gunnar Heivoll "Før jeg brenner ned" og skal snart lese hans siste roman som jeg tenker er fin å gi vekk til andre jeg vet likte første boka :-)

Har ikke noe favorittbok, men den siste boken jeg leste er The hitchhiker's guide to the galaxy av Douglas Adams. :)

Bøkene til Lucinda Riley liker jeg veldig godt. Hun skriver historiske romaner. Orkideens Hemmelighet, Jenta på Klippen, Lavendelhagen.. er kjempe fine bøker

jeg leser lite. men jeg har lest ØYA, den likte jeg godt. så har jeg lest FIFTY SHADES bøkene. så harry potter og twiligth bøkene. sånne sjangre. bøker som er lette å lese er ett pluss for meg :)

Krim-bøkene til Karin Fossum og Jo Nesbø syns eg er veldig bra, utanom dei liker eg Jordens Barn-serien frå Jean M. Auel (Hulebjørnens Klan++) og ALT av Tolkien :)

Back
Topp